آیا گوشی موبایل وان پلاس 5 به یک رم 8 گیگابایتی مجهز خواهد بود؟

گوشی موبایل وان پلاس 5

آیا گوشی موبایل وان پلاس 5 به یک رم 8 گیگابایتی مجهز خواهد بود؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شعبه هند فروشگاه اینترنتی آمازون، گوشی موبایل وان پلاس 5 (OnePlus 5) با هشت گیگابایت رم به فروش خواهد رسید. به علاوه، حالا ما زمان معرفی این گوشی را نیز می‌دانیم.

بر اساس تیزر و اخباری که طی روزهای اخیر منتشر شده است، انتظار می‌رود گوشی جدید وان پلاس در تاریخ 20 ژوئن (30 خرداد) به صورت جهانی رونمایی شود. پس از آن، روز بعد این گوشی هوشمند در چین و در نهایت بیست و دوم ژوئن (یکم خرداد) در هند معرفی خواهد شد. زمان رونمایی، ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی بوده و فروش آن نیز از همان روز یعنی یکم خرداد آغاز می‌شود.

احتمال عرضه نسخه 6 گیگابایتی گوشی موبایل وان پلاس 5

به علاوه، اطلاعات منتشر شده از سوی شعبه هند وب‌سایت آمازون مدعی تجهیز وان پلاس 5 به هشت گیگابایت حافظه رم شده است. در گذشته نیز مدیر ارشد اجرایی وان پلاس تجهیز پرچمدار جدید این شرکت به تراشه اسنپدراگون 835 را تایید کرده بود؛ در این صورت باید منتظر تلفن هوشمندی قدرتمند از سوی چینی‌ها باشیم. به علاوه، برخی اطلاعات که البته هنوز تایید نشده‌اند، از احتمال عرضه نسخه ارزانتر وان پلاس 5 با شش گیگابایت حافظه رم خبر دارند.

وان پلاس 5 حداقل در بخش پشتی، شباهت بسیاری با آیفون 7 پلاس دارد و انتظار می‌رود با اندازه‌ای کمتر نسبت به وان پلاس 3 تی پیش روی علاقه‌مندان قرار گیرد.

گوشی موبایل وان پلاس 5

1396-03-18

دیدگاهتان را بنویسید