آیفون های جدید اپل رکوردهای فروش را جابجا خواهند کرد

آیفون های جدید اپل

آیفون های جدید اپل رکوردهای فروش را جابجا خواهند کرد

مطابق با گزارش تحلیل‌گران، آیفون های جدید اپل با تنوع بالایی که خواهند داشت، رکوردهای فروش را تغییر می‌دهند. اما آیا اپل می‌تواند بیش از 350 میلیون گوشی بفروشد؟

9to5Mac با تکیه بر گزارشی که اخیرا از سوی تحلیل‌گران دریافت کرده است، می‌گوید آیفون های جدید اپل در یک دوره 12 تا 18 ماهه، رکوردهای فروش را جابجا می‌کنند. “GBH Insights” به خاطر گوناگونی محصولاتی که اهالی کوپرتینو ارائه خواهند کرد، فروش 350 میلیون موبایل جدید را در این دوره پیش‌بینی می‌کند.

آیفون های جدید اپل

سال گذشته آیفون به خوبی فروش رفت، اما به اندازه‌ای نبود که صاحبان موبایل های قدیمی را برای خرید نسل جدید متقاعد کند. چنین واکنشی به خاطر تفاوت‌های جزئی آیفون 8 با آیفون 7 و همین‌طور برچسب قیمت بالای آیفون ایکس بود. به همین جهت، کاربران قادر به خرید پرچمدار 2017 اپل نبودند یا دلیلی برای ارتقا به سری 8 نمی‌دیدند. همین موضوع در رابطه با نسخه‌های پلاس نیز صدق می‌کند.

اما با در نظر گرفتن یک گوشی پریمیوم با نمایشگر بزرگ، یک مدل استاندارد و یک نسخه مقرون به صرفه (مطابق با استانداردهای اپل)، تعداد افرادی که خود را برای خرید نسل جدید آماده می‌کنند، روز به روز بیشتر می‌شود. این موضوع باعث افزایش عرضه گوشی ها شده و در نهایت به شکسته شدن رکوردهای فروش قبلی اپل منتهی می‌شود.

تمایل چینی‌ها به خرید آیفون های جدید اپل

مطابق با این گزارش، کاربران چینی بیش از سایرین در خرید آیفون های جدید اپل مشارکت خواهند داشت. تخمین زده می‌شود بیش از 100 میلیون نفر در چین صاحب آیفون باشند و زمان آن رسیده است تا از این تعداد، 60 تا 70 میلیون نفر طی 18 ماه آینده محصولات جدید آمریکایی‌ها را خریداری کنند.

1397-06-04

دیدگاهتان را بنویسید