آی او اس 12 بر روی 60 درصد دیوایس های اپل نصب شده است

رکوردزنی نرخ پذیرش آی او اس 12

آی او اس 12 بر روی 60 درصد دیوایس های اپل نصب شده است

اپل ادعا می‌کند پلتفرم آی او اس 12 (iOS 12) بر روی 60 درصد آیپدها/آیفون های اپل نصب شده است. نسخه جدید آی او اس ارائه کننده قابلیت‌های جدیدی بوده و عملکرد دیوایس‌های قدیمی اپل را بهبود می‌دهد.

یک هفته از زمانی که اعلام شد آی او اس 12 موفق به کسب نرخ پذیرش 50 درصدی از سوی کاربرانش شده است، می‌گذرد. تیم کوک، مدیرعامل اپل امشب در مراسم رونمایی از دو آیپد پرو 2018 رسما اعلام کرد که سطح نصب آی او اس 12 در ماه نخست عرضه آن به مراتب بیشتر از نسخه‌های پیشین این پلتفرم، شامل آی او اس 10 در سال 2016 بوده است.

رکوردزنی نرخ پذیرش آی او اس 12

در کنار این، کوک همچنین تایید کرد که آی او اس 12 هم اکنون بر روی حدودا 60 درصد تمام آیپدها و آیفون های فعال شرکت اپل نصب شده است. این بدان معناست که نرخ پذیرش جدیدترین نسخه آی او اس کمی بیشتر از آی او اس 10 است. آی او اس 10 رکورددار بیشترین نرخ پذیرش در بین نسخه‌های پلتفرم موبایلی اپل بود. نسخه جدید آی او اس همچنین از نسخه پیشین خود، یعنی آی او اس 11 که حدودا دو ماه پس از عرضه خود توسط 52 درصد کاربران دانلود شده بود نیز به مراتب محبوب‌تر ظاهر شده است.

طبیعی است که به طور رسمی اعلام نشود چرا کاربران اینقدر سریع برای دریافت آپدیت جدید گوشی/تبلت خود اقدام کرده‌اند، اما آنطور که مشخص است، بهبود عملکرد گوشی های قدیمی‌تر (سال 2013 به بعد) در کنار اضافه شدن قابلیت‌های جدیدتر از مهم‌ترین عوامل گرویدن مردم به سمت آی او اس 12 بوده است.

اپل امروز همزمان با رویداد معرفی آیپد پرو و مک بوک ایر 2018 خود، آپدیت آی او اس 12.1 را نیز برای محصولات خود به انتشار رساند. این نسخه از آی او اس پشتیبانی از eSIM را در گوشی های آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس فعال می‌کند. علاوه بر این تنظیم افکت بوکه، رفع مشکل زیباسازی تصاویر سلفی و امکان برقراری فیس تایم گروهی را نیز به همراه دارد.

1397-08-09

دیدگاهتان را بنویسید