احتمال اعلام مشخصات گلکسی اف ، گوشی منعطف سامسونگ تا یک ماه آینده

سامسونگ گلکسی اف

احتمال اعلام مشخصات گلکسی اف ، گوشی منعطف سامسونگ تا یک ماه آینده

معرفی گوشی منعطف سامسونگ با نام احتمالی گلکسی اف (Galaxy F) نزدیک است و آشکار شدن مشخصات فنی آن نزدیکتر. در تازه‌ترین تحولات، انتظار می‌رود همزمان با برگزاری کنفرانس توسعه‌‌دهندگان سامسونگ در ماه آینده؛ کمپانی کره‌ای نه به معرفی خود گوشی، بلکه به تشریح ویژگی‌های آن بپردازد.

ماه گذشته «دی جی کو» مدیرعامل شاخه موبایل کمپانی سامسونگ، در مصاحبه با CNBC از احتمال معرفی گوشی منعطف این کمپانی که فعلا گلکسی اف خوانده می‌شود، در ماه نوامبر سال جاری خبر داد. اما اندکی بعد مشخص شد که این اتفاق نخواهد افتاد و کره‌ای‌ها هنوز برای رونمایی از چنین محصولی آماده نیستند. در عوض سامسونگ خود را برای اعلام برخی از مشخصات گلکسی اف در کنفرانس توسعه‌دهندگان کمپانی که هفتم نوامبر (شانزدهم آبان) برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

سامسونگ گلکسی اف

دارا بودن نمایشگری منعطف از جنس پلی‌ایمید، یکی از ویژگی‌های محتمل گلکسی اف است

آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات فنی گلکسی اف حاکی از آن است که این محصول هنگام استفاده در حالت گوشی، یک صفحه نمایش 4.6 اینچی خواهد داشت؛ اما در حالت باز شده و استفاده به عنوان تبلت، سایز صفحه نمایش آن به 7.3 اینچ افزایش می‌یابد.

همچنین شایعه‌ای ماه گذشته مطرح شد که به عدم وجود محافظی از جنس گوریلا گلس روی صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اف اشاره داشت و در عوض، ساختار پنل این دستگاه را از نوعی پلی‌ایمید شفاف، تولید شده توسط کمپانی ژاپنی سومیتومو کمیکال (Sumitomo Chemical) توصیف می‌کرد. چنین ساختاری در قیاس با گوریلا گلس، انعطاف‌پذیری بیشتری به دستگاه می‌بخشد که برای یک گوشی منعطف، بیش از هر چیز دیگری واجب است.

با این اوصاف به نظر می‌رسد سامسونگ در اوایل سال 2019 برنامه کاری شلوغی داشته باشد و یکی از آن‌ها، معرفی گلکسی اف در نمایشگاه CES لاس‌وگاس باشد. کمتر از دو ماه پس از آن، معرفی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس در کنگره جهانی موبایل بارسلونا نیز، دور از ذهن نیست.

1397-07-18

دیدگاهتان را بنویسید