احتمال تجهیز عینک هوشمند شرکت اپل به دوربین های سه بعدی

عینک هوشمند شرکت اپل

احتمال تجهیز عینک هوشمند شرکت اپل به دوربین های سه بعدی

بنابر یک گزارش جدید، این احتمال وجود دارد که عینک هوشمند شرکت اپل همراه با دوربین های سه بعدی و بدون نمایشگر اختصاصی تولید شود.

پیش از این تحلیل‌گر سابق وال استریت، جین مانستر (Gene Munster)، اعلام کرده بود فروش گوشی های آیفون همراه با عرضه عینک هوشمند شرکت اپل به اوج می‌رسد. البته قبول این موضوع که عینکی با نمایشگر افزوده (Augmented Display) بتواند از یکی از بهترین برندهای تلفن هوشمند در دنیا محبوب‌تر باشد، کمی سخت خواهد بود.

بر اساس گزارش جدید “Financial Times”، اپل در حال آزمایش روش‌های مختلف برای طراحی این عینک هوشمند بوده و ممکن است محصول جدید خود را همراه با دوربین‌های سه بعدی و بدون نمایشگر اختصاصی تولید کند. اگرچه طرح مربوط به این گجت نهایی نشده است، اما هنوز مهندسان به دنبال پیدا کردن ویژگی‌هایی که به تجربه کاربری مناسب و بهینه منتهی می‌شوند، هستند. هرچند به گفته یکی از منابع داخلی فاکسکان، سازندگان به منظور جلوگیری از مصرف اضافی باتری از دوربین استفاده نخواهند کرد. دستیار صوتی سیری نیز به واسطه میکروفون قرار گرفته روی فریم عینک در خدمت کاربران خواهد بود.

اپل به سختی در حال توسعه این پروژه بوده و جدیت مدیران از استخدام مهندسانی که پیش‌تر بر روی هولونز یا اکولوس ریفت کار کرده‌اند نیز به خوبی مشهود است. به هر صورت عینک های هوشمند هنوز در ابتدای راه بوده و شاید ورود شرکت‌های بزرگی همچون اپل، بتواند به توسعه و سیر تکاملی آنها کمک کند.

1396-05-16

دیدگاهتان را بنویسید