احتمال تجهیز گوشی موبایل گلکسی اس 8 به اسپیکرهای استریو هارمن

گوشی موبایل گلکسی اس 8

احتمال تجهیز گوشی گلکسی اس 8 به اسپیکرهای استریو هارمن

زمان زیادی تا معرفی رسمی گوشی موبایل گلکسی اس 8 (Galaxy S8) باقی نمانده و شایعات مربوط به پرچمدار آینده سامسونگ (Samsung) با سرعت بالایی در حال انتشار است. از زمان منفجر شدن گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) و توقف تولید آن، مدیران سامسونگ تحت فشار رسانه‌ها قرار دارند و همین موضوع می‌تواند گلکسی اس 8 را به مهم‌ترین گوشی هوشمند تاریخ این شرکت تبدیل کند.

گوشی موبایل گلکسی اس 8 در دو نسخه 5.7 و 6.2 اینچی عرضه می‌شود

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده در رابطه با گوشی موبایل گلکسی اس 8 ، احتمالا پرچمدار آینده سامسونگ در دو نسخه، یکی با صفحه نمایش 5.7 اینچی و خمیده (Edge) و دیگری با صفحه نمایشی 6.2 اینچی، تخت و بدون حاشیه پیش روی کاربران قرار بگیرد. اخیرا نیز اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ از سیستم دوربین دوگانه در اس 8 استفاده نخواهد کرد و در عوض، یک سنسور قدرتمند وظیفه ثبت تصاویر و ویدیوها را بر عهده خواهد داشت.

اینکه چرا سامسونگ می‌خواهد گوشی موبایل گلکسی اس 8 را در دو نسخه مختلف عرضه کند چندان قابل فهم نیست. درواقع مدیران این شرکت کره‌ای با عرضه گلکسی اس 8 در دو اندازه مختلف، کاربران محصولات سری نوت و سری اس را هدف قرار داده‌اند. شاید قرار نیست محصول جدیدی از سری نوت وارد بازار موبایل شود.

علاوه بر این، شایعات اخیر از احتمال تجهیز هر دو مدل این گوشی به اسپیکرهای استریو شرکت هارمن (Harman) خبر دارند. البته هنوز هیچ چیز مشخص نشده، اما با نزدیک بودن زمان معرفی این گوشی، سامسونگ باید تصمیم خود برای ساخت اسپیکرها را گرفته باشد. از آنجایی که پیش‌تر سامسونگ، شرکت هارمن را به ارزش 8 میلیارد دلار خریداری کرده، استفاده از اسپیکرهای آن در پرچمدار آینده این شرکت دور از انتظار نیست. از سوی دیگر، در گذشته نزدیک سامسونگ از عدم به‌‌کارگیری تکنولوژی‌های هارمن در محصولات سری گلکسی تا سال 2018 خبر داده بود که با شایعات منتشر شده در تضاد است.

1395-09-16

دیدگاهتان را بنویسید