احتمال دارد گلکسی اس 8 به یک باتری 3250 میلی‌ آمپری مجهز شود

احتمال دارد گلکسی اس 8 به یک باتری 3250 میلی‌ آمپری مجهز شود

احتمال دارد گلکسی اس 8 به یک باتری 3250 میلی‌ آمپری مجهز شود

به تازگی گزارش از پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالا این گوشی قرار نیست به باتری چندان غول‌پیکری مجهز شود. در این گزارش به دو عدد مربوط به ظرفیت باتری سری گوشی های گلکسی اس 8 (Galaxy S8) سامسونگ اشاره شده است که احتمالا یکی از آنها مربوط به نسخه‌ی استاندارد و دیگری متعلق به نسخه‌ی پلاس خواهد بود.

گویا سامسونگ ساعاتی پیش، برنامه‌ی راه جدیدی را در اختیار تولیدکنندگان باتری و تامین‌کنندگان سخت افزاری خود قرار داده است که در این برنامه به دو سلول باتری با ظرفیت‌های شارژدهی ۳۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره شده است. بسیاری عقیده دارند که این دو ظرفیت، در واقع ظرفیت شارژدهی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (یا اس 8 اج) را تشکیل خواهند داد و کمپانی کره‌ای بر روی این اعداد به جمع‌بندی نهایی رسیده است.

البته شاید با خود بگویید که در حال حاضر پرچمداران و حتی میان‌رده‌های اندرویدی زیادی در بازار وجود دارند که ظرفیت‌های باتری به مراتب بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما نکته‌ی مهم اینجاست که سیستم بهینه‌سازی مصرف باتری در پرچمداران سری اس به خوبی انجام می‌گیرد و سامسونگ نهایت تلاشش را می‌کند که کاربران بتوانند از نهایت پتانسیل باتری گوشی خود بهره ببرند؛ جالب است بدانید که باتری‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به ترتیب دارای ظرفیت‌های شارژدهی ۳ هزار و ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بودند و این گزارش در صورتی که به وقوع بپیوندد، به معنای یک پیشرفت نسبی در ظرفیت باتری سری اس 8 نسبت به نسل قبلی است.

احتمال دارد گلکسی اس 8 به یک باتری 3250 میلی‌ آمپری مجهز شود

تاریخ رونمایی از گلکسی اس 8 هنوز مشخص نشده است

به هر حال در وضعیت فعلی هیچ‌کدام از مقامات رسمی سامسونگ و منابع نزدیک به این کمپانی تایید نکرده‌اند که آیا این باتری‌ها قرار است در نسل بعدی سری پرچمداران این برند کره‌ای به کار گرفته شوند و یا مقصد آنها بر روی دیوایس دیگری خواهد بود. طبق آخرین شایعات مربوط به تاریخ عرضه‌ی سری اس 8، احتمالا سامسونگ در تاریخ ۲۹ مارس (۷ فروردین ماه ۱۳۹۶) از انها طی یک رویداد جهانی رونمایی خواهد کرد و احتمالا عرضه‌ی عمومی این اسمارت فونهای جدید نیز از اواسط آوریل (اواخر فروردین) انجام خواهد گرفت.

1395-11-12

دیدگاهتان را بنویسید