احتمال عرضه تبلت های جدید سونی در تابستان سال جاری

تبلت جدید سونی

احتمال عرضه تبلت های جدید سونی در تابستان سال جاری

تبلت های جدید سونی احتمالا در تابستان سال جاری عرضه خواهند شد. این اطلاعات به وسیله موشکافی اپلیکیشن دوربین اکسپریا ایکس زد 2 به دست آمده و نشان می‌دهد سونی مجددا قصد ورود به بازار تبلت ها را دارد.

ار زمان عرضه آخرین تبلت اندرویدی شرکت سونی یعنی اکسپریا زد 2 تبلت، نزدیک به سه سال می‌گذرد. با وجود کاهش بیشتر جذابیت این دستگاه‌های موبایل برای کاربران در مقایسه با سه سال گذشته، به نظر این شرکت ژاپنی تصمیم دارد یک یا دو تبلت جدید روانه بازار کند.

بر اساس ارزیابی کدهای فایل APK دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 2، دو تبلت جدید سونی با اندازه 8 اینچ و 10 اینچ احتمالا طی چند ماه آینده رونمایی خواهند شد.

کدهای افشا‌کننده تبلت های جدید سونی

فایل APK دوربین

در این اپلیکیشن حتی تصاویر تبلت های جدید سونی نیز رویت شده است، پس بعید نیست این شایعه در نهایت تبدیل به واقعیت شود. پیش‌بینی شده تبلت های جدید سونی در تابستان سال جاری معرفی و در ابتدا در بازارهای کشور ژاپن عرضه شوند.

تبلت های جدید سونی

اگرچه کمتر کسی باور می‌کند در این آشفته بازار دنیای تبلت‌ ها، سونی تصمیم به عرضه یک یا دو محصول جدید داشته باشد، اما تجربه نشان داده حتی بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌ها نیز برخی مواقع این‌چنین رفتار عجیب و غیر قابل پیش‌بینی را از خود نشان می‌دهند.

1397-01-08

دیدگاهتان را بنویسید