ارزش شرکت اسنشال پیش از عرضه اولین گوشی آن به بیش از 1 میلیارد دلار رسید

ارزش شرکت اسنشال

ارزش شرکت اسنشال پیش از عرضه اولین گوشی آن به بیش از 1 میلیارد دلار رسید

گوشی اسنشال فون هنوز به بازار عرضه نشده است. با این حال، ارزش شرکت اسنشال مرز یک میلیارد دلار را رد کرد. افراد بیشتری مایل به سرمایه‌گذاری در آن شده‌اند.

در ماه ژوئن (خرداد)، ارزش شرکت اسنشال چیزی حدود 997 میلیون دلار تخمین زده می‌شد که به خاطر افزایش سرما‌یه‌گذاری در آن طی مدت زمانی کوتاه، تا این اندازه افزایش پیدا کرده بود. در همین مدت زمان، چندین مدیر اجرایی شرکت را ترک کردند. با سرمایه‌گذاری 3 میلیون دلاری دیگر، این میزان مدتی قبل به یک میلیارد دلار رسید تا شرکت اندی رابین، خالق اندرویدی، به جمع شرکت‌های میلیارد دلاری وارد شود.

استقبال از این شرکت توسط سرمایه‌گذاران سبب شد ارزش آن در حال حاضر مرز یک میلیارد دلار را نیز رد کند و به 1.2 میلیارد دلار برسد. اندی رابین طی چندین سال گذشته ارتباط‌های خوبی با شرکت‌ها و صنایع مختلف تکنولوژی برقرار کرده است و همین موضوع یکی از سکوهای پرتاب وی در حال حاضر محسوب می‌شود.

ارزش شرکت اسنشال

نام اندی رابین سبب افزایش ارزش شرکت اسنشال شده است

گوشی اسنشال فون فوق‌العاده جذاب و خاص بوده و از همان روزهای ابتدایی معرفی، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. از طرفی دیگر، قرار شده این دستگاه اندرویدی تحت اپراتورهای مختلفی در سراسر جهان عرضه شود که این مورد نیز یکی از دلایل افزایش ارزش شرکت اسنشال بوده است. اگرچه شرکت روند صعودی را تجربه می‌کند، اما هنوز حتی یک گوشی موبایل نیز به فروش نرسانده است. امیدواریم به زودی در جریان زمان دقیق عرضه محصول قرار بگیریم.

1396-05-25

دیدگاهتان را بنویسید