اریک اشمیت اعتراف کرد که از آیفون استفاده می‌کند

اریک اشمیت

اریک اشمیت اعتراف کرد که از آیفون استفاده می‌کند

اگر اریک اشمیت را نمی‌شناسید همین قدر کافی است که به کمپانی آلفابت، کمپانی مادر گوگل اشاره کنیم. اریک اشمیت مدیر اجرائی کمپانی آلفابت بوده و منطقی است که از محصولات مبتنی بر سیستم عامل اندروید استفاده کند؛ اما تصویری که وی را در حال استفاده کردن از یک آیفون نشان می‌داد خبرساز شد.

همان‌طور که گفتیم اریک اشمیت مدیر اجرائی کمپانی آلفابت بوده و به‌تازگی اعتراف کرده است که دارای یک آیفون در کنار یک گوشی مبتنی بر اندروید بوده و از هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس بهره می‌برد؛ البته این امر تازگی ندارد در سال 2009 بود که اشمیت در حال استفاده از بلک بری مشاهده شد.

اشمیت برای دفاع از خود در آن زمان گفته بود که تصویر گرفته شده برای ماه‌ها قبل‌تر از عرضه‌ی اندروید 2.0 بوده است. اندروید 2.0 همراه با موتورولا دروید عرضه شد و خیلی از منتقدین و کارشناسان معتقد هستند که محبوبیت سیستم عامل اندروید با عرضه‌ی این نسخه شروع شد.

اریک اشمیت در روز گذشته اعتراف کرد که در کنار سامسونگ گلکسی اس 7 (Galaxy S7) دارای یک گوشی آیفون 6 اس (iPhone 6s) نیز بوده و با این گفته نشان داد که هنوز از محصولات کمپانی‌های رقیب نیز استفاده می‌کند.

هرچند داشتن یک محصول از کمپانی رقیب چند بد هم نبوده و به اشمیت کمک می‌کند تا از امکاناتی در آیفون استفاده می‌شود باخبر باشد و به قولی در گردونه‌ی رقابت میان کمپانی‌اش با کمپانی‌های دیگر، از اطلاعات به‌روزتری بهره ببرد.

گفتگوی اریک اشمیت در مصاحبه‌ای که داشته زمانی جالب می‌شود که از وی در مورد برتری میان دو گوشی سوال می‌کنند. اریک در پاسخ می‌گوید:

گلکسی اس 7 بهتر است. علت آن نیز باتری این گوشی بوده و اگر در میان شما کاربران آیفون حضور داشته باشند می‌دانند که من درست گفته‌ام.

در آخر باید به این امر اشاره کرد که اشمیت در گذشته مدیرعامل گوگل نیز بوده و در حال حاضر به‌عنوان مدیر اجرائی در آلفابت فعالیت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید