استحکام گلکسی اس 8 بسیار کم، اما هزینه تعمیرات آن پایین است

سامسونگ گلکسی اس 8

استحکام گلکسی اس 8 بسیار کم، اما هزینه تعمیرات آن پایین است

وب سایت Motherboard استحکام گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) را مورد آزمایش قرار داده که نشان می‌دهد این گوشی بسیار شکننده است. اما هزینه تعمیر آن از آیفون 7 و حتی گلکسی اس 7 نیز کمتر است.

سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس همراه با طراحی شیشه‌‌ای بی نهایت (Infinite Glass) از شکننده‌ترین گوشی های بازار هستند، اما خبر خوب برای طرفداران این دو محصول آن است که به نقل از Motherboard، تعمیرات آن بسیار آسان بوده و خرج زیادی را نیز روی دست کاربرانش نخواهد گذاشت. این رسانه با همکاری تعدادی از فروشگاه‌های تعمیراتی تایید کرده است که طراحی اصولی سامسونگ باعث شده تا تعویض نمایشگر این نسل از کهکشانی‌ها راحت و مقرون به صرفه باشد.

ویدیو آزمایش استحکام گلکسی اس 8

استحکام گلکسی اس 8 در بین گوشی ها یکی از ضعیفترینها است

گوشی های فوق‌العاده کم حاشیه خانواده گلکسی S8 در دو سمت خود از محافظ گوریلا گلس 5 که جدیدترین محافظ شرکت کورنینگ در برابر سقوط‌ها و همچنین خط و خش است بهره می‌برد، اما شیشه هرچه که باشد شیشه است و آزمایشات انداختن این را تایید کرده که استحکام گلکسی اس 8 بسیار پایین بوده و به راحتی می‌شکند. شرکت بیمه لوازم الکترونیکی SquadTrade یک آزمایش را برای تست استحکام گلکسی اس 8 انجام داده است که شامل انداختن و یا غلت دادن گوشی بوده و نشان می‌دهد پرچمدار جدید کره‌ای‌ها یکی از شکست پذیرترین گوشی ها بوده است. این کمپانی در ویدیوی زیر که مربوط به آزمایش استحکام گلکسی اس 8 است اینگونه توضیح می‌دهد:

S8 نخستین گوشی است که در آزمایشات ما در نخستین سقوط همه طرف آن شکست.

اما زمانی که صحبت از هزینه‌ی تعویض نمایشگر مدرن این گوشی می‌شود، این کمپانی نتایج زیر را اعلام می‌کند:

قیمت برای تعویض هزینه‌ی تعویض نمایشگر گلکسی اس 8 در حوالی 200 دلار است که در مقایسه با گلکسی اس 7، بین 50 الی 100 دلار ارزان‌تر از هزینه‌ی تعویض در پرچمداران سال گذشته سامسونگ است. این درحالیست که هزینه‌ی تعویض نمایشگر آیفون 7 (Apple iPhone 7) حدود 300 دلار اعلام شده است.

کو نوتون (Kev Notton)، موسس کمپانی آمریکایی RepairMapr به Motherboard اعلام کرده است که این یک هزینه‌ی بسیار کم برای یک پنل اولد در بین پرچمداران جدید است، به خصوص آن که از یک نمایشگر جدید یی نهایت استفاده شده است.

با تمام این تفاسیر، بهتر است اگر شما هم صاحب گلکسی اس 8 هستید، مراقب گوشی شیشه‌ای خود باشید.

1396-02-21

دیدگاهتان را بنویسید