استفاده آزمایشی از قابلیت آرشیو تصاویر در اینستاگرام آغاز شد

قابلیت آرشیو تصاویر در اینستاگرام

استفاده آزمایشی از قابلیت آرشیو تصاویر در اینستاگرام آغاز شد

به لطف قابلیت آرشیو تصاویر در اینستاگرام می‌توان بدون نیاز به حذف کردن یک عکس آن را از دید سایر کاربران مخفی و در زمانی دیگر آن را مجددا بازگردانی کرد.

برای همه ما موقعیت‌هایی پیش آمده که بعد از ارسال یک پست در اینستاگرام، به دلایل مختلف سریعا آن را حذف کرده‌ایم. دلیل حذف یک پست می‌تواند مشاهده یک ایراد در عکس، درخواست یکی از دوستان مبنی بر حذف آن تصویر، جلوگیری از سو تفاهم و یا هر دلیل دیگری باشد. در هر صورت اگر باز هم نظرتان برگشته و در نهایت تصمیم بگیرید تا این عکس را در صفحه شخصی خود به اشتراک بگذارید، تنها چاره پیش رو بارگذاری آن از ابتدا همانند یک پست کاملا جدید است.

بر اساس گفته‌های وب سایت TechCrunch و با توجه به یک اسکرین شات منتشر شده، به نظر می‌رسد به زودی با افزوده شدن قابلیت آرشیو تصاویر در اینستاگرام دیگری نیازی به حذف کردن آن‌ها نخواهد بود. کاربران می‌توانند در هر زمان تصاویر دلخواه خود را آرشیو کرده و از دید سایر کاربران مخفی کنند، بدون این که آن مطلب واقعا حذف شده باشد. می‌توان در زمان‌های بعد، این تصویر را از حالت آرشیو بیرون آورد.

قابلیت آرشیو تصاویر در اینستاگرام

ممکن است قابلیت آرشیو تصاویر در اینستاگرام تنها در اختیار کاربران خاص قرار بگیرد

همانطور که در اسکرین شات بالا مشاهده می‌کنید، قابلیت آرشیو تصاویر در اینستاگرام اکنون تنها به صورت آزمایشی در صفحه شخصی Matt Navarra ممکن است. این شبکه اجتماعی گفته‌های وب سایت TechCrunch مبنی بر در حال انجام بودن آزمایش بر روی قابلیت آرشیو تصاویر در اینستاگرام را تایید کرد، اما در مورد عمومی شدن و یا اختصاصی ماندن این قابلیت هیچ اظهار نظری نکرد. اینستاگرام به کاربران تجاری و خاص خود سرویس‌ها و قابلیت‌های بیشتری ارائه می‌کند که قابلیت آرشیو عکس در اینستاگرام می‌تواند یکی از آن‌ها باشد. البته انتظار داریم بعد از اتمام آزمایش، این قابلیت به صورت عمومی در دسترس تمامی کاربران قرار بگیرد.

در برخی از شبکه‌های اجتماعی همچون فیس بوک می‌توان عمومی و یا خصوصی بودن هر پست را به صورت جداگانه مشخص کرد. به همین ترتیب می‌توان در زمان تمایل به مخفی کردن یک تصویر از دید سایر کاربران، تنها حالت نمایش آن را از عمومی به خصوصی تغییر داد. از آنجایی که در اینستاگرام تنها می‌توان عمومی و یا خصوصی بودن را برای کل حساب کاربری مشخص کرد، قابلیت ذخیره تصاویر در اینستاگرام می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

1396-03-03

دیدگاهتان را بنویسید