اسپیکر جدید تکنیکس Grand Class SB-G90 در نمایشگاه CES معرفی شد

اسپیکر جدید تکنیکس

صدایی شفاف و رسا با اسپیکر جدید تکنیکس Grand Class SB-G90

شرکت تکنیکس به تازگی از نوآوری ها و دستگاه های جدید صوتی خود رونمایی کرده است. اسپیکر جدید تکنیکس (Technics) شامل مدل های جدید Grand Class SB-G90 موفق شدند به خوبی در نمایشگاه CES امسال خودنمایی کنند.

این محصولات صوتی در واقع اسپیکرهای ایستاده ای هستند که ارائه کننده وسعت صدای بسیار عالی خواهند بود؛ بنابراین شما نیازمند آن هستید تا در  یک اتاق بزرگ از آن‌ها استفاده کنید. اسپیکر جدید تکنیکس همچنین با وزنی حدود 32 کیلویی، بسیار سنگین وزن هستند.

اسپیکر مدل SB-G90 از بدنه‌ای با استحکام بسیار بالا برخوردار است و یک پوشش براق مشکی نیز سرتاسر آن به چشم می‌خورد که به این دستگاه صوتی زیبایی خوبی بخشیده است. به گفته تکنیکس، این اسپیکرها از ترکیب آلیاژ و مواد تجدیدپذیری ساخته شده‌اند که به افزایش قدرت تولید صدا توسط آنها منجر شده است.

در داخل بدنه اسپیکر جدید تکنیکس ووفر دوگانه 16 میلی‌متری همراه با یک توییتر 25 میلی‌متری ترکیب شده است که ترکیب این دو ارائه دهنده محدوده فرکانس از 27 هرتز الی 100 هرتز را به وجود آورده است. برای ارائه یک صدای یکنواخت در کل محدوده فرکانس، تمام بخش های بلندگو از دیافراگم آلومینیومی استفاده کرده‌اند.

ارائه آمپلی فایر جداگانه همراه با اسپیکر جدید تکنیکس

به عنوان یک سیستم صوتی استریو شما تنها نیازمند اتصال یک آمپلی فایر به اسپیکر جدید تکنیکس خواهید بود. به خصوص مدل Grand Class SB-G90 که دارای امپدانس 4 اهم و سطح فشار صوتی تا 88 دسیبل است. تکنیکس برای بر هم نزدن ترکیب جذابیت این محصول، دو آمپلی فایر جداگانه 40 وات و 150 وات را نیز ارائه خواهد کرد؛ اگر چه آن‌ها می‌توانند تا 200 وات نیز انرژی را مدیریت کنند.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت اسپیکرهای قدرتمند این شرکت منتشر نشده است، اما بی‌تردید نباید انتظار قیمت کمی را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت شرکت تکنیکس مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-17

دیدگاهتان را بنویسید