اسکرین شات از صفحه بلک بری مرکوری اندروید نوقا و وضوح 1620×1080 پیکسلی را افشا کرد

بلک بری مرکوری

اسکرین شات از صفحه بلک بری مرکوری اندروید نوقا و وضوح 1620×1080 پیکسلی را افشا کرد

در شرایطی که یک هفته تا آغاز نمایشگاه CES 2017 بیشتر باقی نمانده است، نسل جدیدی از گوشی های برند بلک بری (که البته با همکاری شرکت چینی TCL ساخته خواهند شد)، سر و صدا به پا کرده‌اند. یکی از این گوشی ها احتمالا بلک بری مرکوری (BlackBerry Mercury) نام خواهد داشت که با حال و هوای گوشی های امروزی کاملا متفاوت است.

با توجه به آخرین گزارش های منتشر شده، این گوشی از یک کیبورد تمام QWERTY در زیر نمایشگر 4.5 اینچی خود بهره می‌برد. حتی اسکرین شاتی از صفحه اصلی این گوشی نیز به انتشار رسیده است که خبر از وضوح 1620×1080 پیکسلی همراه با تراکم پیکسلی 420ppi می‌دهد. بدون شک این نمایشگر با این مشخصات ذکر شده، شفاف خواهد بود. از دیگر نکاتی که این اسکرین شات به ما می‌فهماند، باید به نصب سیستم عامل اندروید 7 نوقا به صورت پیشفرض بر روی این گوشی اشاره کرد.

همانطور که شما هم می‌توانید از این پست ببینید، اینگونه به نظر می‌رسد که کلیدهای فیزیکی بلک بری مرکوری بر روی نمایشگر قرار ندارند و به کلیدهای ناوبری سخت افزاری هستند. چندی پیش تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرده بود که نشان دهنده کلیدهای سخت افزاری ناوبری در زیر نمایشگر گوشی و بالای کیبورد QWERTY بود.

بلک بری مرکوری

مشخصات فنی گوشی بلک بری مرکوری

این گوشی می‌تواند از یک چیپست 8 هسته‌ای اسنپدراگون 625 کمپانی کوالکام همراه با 3 گیگابایت رم، یک اسکنر اثر انگشت در زیر کلید اسپیس، 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری با ظرفیت 3400 میلی‌آمپر ساعت بهره‌مند باشد. بر اساس آخرین شواهد، این گوشی نخستین بار در ایالات متحده و تحت لیسانس شرکت مخابراتی ورایزن روانه بازار خواهد شد؛ هرچند با فاصله زمانی نسخه آنلاک این گوشی نیز (درست همانند دیگر گوشی های اندرویدی حال حاضر بازار) به فروش خواهد رسید. توجه داشته باشید که مرکوری نام نهایی این گوشی نیست و اگر نام نهایی گوشی اندرویدی جدید شرکت بلک بری متفاوت از این چیزی باشد که می‌شنویم ، نباید تعجب کنیم.

1395-10-10

دیدگاهتان را بنویسید