اطلاعات بیشتری از نسخه‌‌ی جدید نوکیا 3310 منتشر شد

اطلاعات بیشتری از نسخه‌‌ی جدید نوکیا 3310 منتشر شد

اطلاعات بیشتری از نسخه‌‌ی جدید نوکیا 3310 منتشر شد

طرفداران نوکیا بسیار هیجان‌زده هستند زیرا بعد از مدتی طولانی، بار دیگر قرار است خونی تازه به رگ‌های تقریبا خشک شده‌ی این برند فنلاندی محبوب تزریق شود و در کنفرانسی که روز ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه) برگزار خواهد شد، حداقل از سه مدل جدید از اسمارت فون های نوکیا توسط اچ ام دی گلوبال که حق فروش این برند را در اختیار دارد، رونمایی به عمل خواهد آمد.

علاوه بر مدل‌های جدید که احتمالا پرچمدار اندرویدی نوکیا نیز بعد از سال‌ها در میان آنها وارد بازار خواهد شد، احتمالا از یک اسمارت فون ویژه نیز قرار است در این مراس رونمایی به عمل بیاید که با توجه به گزارش‌های منتشر شده در چند روز اخیر، به نظر می‌رسد که نسخه‌ی جدید گوشی نوکیا 3310 (Nokia 3310)، تحت عنوان همین مدل ویژه معرفی خواهد شد.

گزارش‌های متعددی در چند روز گذشته منتشر شده است که مدعی بوده‌اند نوکیا 3310 دارای سیستم عامل اندروید خواهد بود و حالا همان منبع در فاصله‌ی تنها چند روز مانده به کنفرانس نوکیا در نمایشگاه MWC 2017، اطلاعات جدیدی را درباره‌ی این مدل منتشر کرده است. مهمترین بخش ماجرا این است که نسخه‌‌ی مدرن گوشی نوکیا 3310 نیز به عنوان یک محصول خاص قرار است وارد بازار شود و احتمالا برخوردار نبودن از سیستم عامل اندروید، بخشی از همین خاص بودن خواهد بود.

نکته‌ی جالبی که در این گزارش به آن اشاره شده، این است که گویا اچ ام دی قصد دارد این مدل جدید را نیز با الهام از همان طراحی اولیه به تولید برساند و احتمالا با دیدن تصاویر آن، احساس نزدیکی به محصول اولیه را تجربه خواهید کرد. البته تغییراتی نظیر سبک‌تر شدن بدنه، کاهش ضخامت و بهینه‌سازی دکمه‌ها و المان‌های موجود بر روی بدنه کمک خواهد کرد که شما با یک اسمارت فون مدرن از سال ۲۰۱۷ مواجه شوید و نه یک محصول باستانی از سال‌ها قبل.

نمایشگر نسخه‌ی جدید نوکیا 3310 چه تغییراتی خواهد داشت؟

اطلاعات بیشتری از نسخه‌‌ی جدید نوکیا 3310 منتشر شد

گویا مدل جدید گوشی نوکیا 3310 قرار است به جای نمایشگر تک رنگ و کوچک نسل اول، از یک نمایشگر رنگی با ابعاد بزرگتر بهره ببرد و البته رزولوشن آن چندان دچار تغییر نخواهد شد تا کاهشی در عمر باتری فوق‌العاده‌ی آن به وجود نیاید. در ضمن نکته‌ای که در این گزارش به آن پرداخته نشده، این است که آیا باتری این دیوایس مشابه گوشی‌های قدیمی نوکیا قابل جدا شدن خواهد بود و یا طراحی متفاوتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

گفتنی است که اچ ام دی گلوبال تصمیم گرفته نسل جدید این گوشی نوستالژیک را در تعداد زیادی از مدل‌های رنگی متفاوت نظیر آبی، مشکی، سبز، خاکستری، قرمز و زرد روانه‌ی بازارهای جهانی کند و قیمت آن نیز در حدود ۵۹ یورو تعیین خواهد شد. بنابراین با این تایید این اطلاعات به نظر می‌رسد که بار دیگر شاهد تولید یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های نوکیا (و جهان در یک دوره‌ی خاص) خواهیم بود و این مدل جدید با طراحی زیبا و البته ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی نسل اول یعنی عمر باتری و مقاومت بسیار بالای بدنه، قادر خواهد بود فروشی غیر قابل انتظار را برای این برند فنلاندی به ارمغان بیاورد.

1395-12-06

دیدگاهتان را بنویسید