اطلاعات تازه‌ای از هواوی میت بوک جدید منتشر شد

هواوی میت بوک جدید

اطلاعات تازه‌ای از هواوی میت بوک جدید منتشر شد

اخیرا اطلاعات تازه‌ای از لپ تاپ هواوی میت بوک جدید (Huawei MateBook) منتشر شده که یکی از ویژگی‌های مدرن آن را فاش می‌کند. لپ تاپ جدید هواوی در ماه نوامبر 2018 معرفی خواهد شد.

هواوی به تازگی در رویدادی ویژه از چهار گوشی هوشمند جدید سری میت 20 (Huawei Mate 20) در کنار ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی (Huawei Watch GT) رونمایی کرده است. این گوشی های هوشمند با قابلیت‌های سطح بالا چنان مشتاقان را تحت تاثیر قرار داد که نگاه‌ها از اطلاعات مهمی که در این رویداد از لپ تاپ هواوی میت بوک جدید (Huawei Matebook) از سوی مسئولان این شرکت ارائه شد دور ماند. محصولی که قرار است در ماه نوامبر به طور رسمی پیش روی مشتاقان قرار گیرد.

هواوی با رونمایی از قابلیت‌های جدید در سری Mate 20 مجهز به رابط کاربری EMUI 9.0، به طور ویژه به تکنولوژی جدید Huawei Share 3.0 اشاره کرد که امکان انتقال فایل تا 1000 عکس را تنها با فشردن یک کلید در 2 ثانیه، به مقصد لپ تاپ شما ممکن می‌سازد.

یک ویژگی مدرن در لپ تاپ هواوی میت بوک جدید

اکوسیستم پیوسته HUAWEI Share 3.0 پیشرفتی باورنکردنی را در زمینه ارتباطات داخلی دستگاه‌ها ارائه می‌دهد. قابلیتی که امکان انتقال فایل‌ها را بین گوشی های هوشمند و کامپیوترهای شخصی فراهم می‌کند. این قابلیت، راهکاری نوآورانه و مخصوص به هواوی است که امکان برقراری ارتباط میان دستگاه‌ها را به نحوی جذاب فراهم می‌کند. تنها کاری که کاربر باید برای برقراری ارتباط انجام دهد یک لمس ساده است تا ارتباطی پایدار میان گوشی هوشمند و کامپیوتر شخصی ایجاد شده و فرصت برای به اشتراک‌گذاری آسان و سریع فایل‌ها فراهم شود. هواوی میت بوک جدید که قرار است در ماه نوامبر معرفی شود، اولین لپ‌ تاپی است که از قابلیت به اشتراک‌گذاری فایل‌ها به سبک و سیاق جدید پشتیبانی می‌کند.

با وجود این، هنوز هواوی هیچ اطلاعاتی را در خصوص لپ تاپ جدید سری MateBook منتشر نکرده و آقای چنگ دان حتی به صراحت اشاره‌ای به این محصول نکرده است. با تمام این تفاسیر، قابلیت به اشتراک‌گذاری سریع، به واسطه پلتفرمی سخت افزاری به مرحله بهره‌برداری می‌رسد که MateBook فعلی توانایی انجام آن را نخواهد داشت.

1397-08-09

دیدگاهتان را بنویسید