افزایش میزان فروش ال جی در آمریکا در 3 ماهه اول سال 2017

میزان فروش ال جی در آمریکا

افزایش میزان فروش ال جی در آمریکا در 3 ماهه اول سال 2017

با بررسی میزان فروش ال جی در آمریکا در 3 ماهه اول سال 2017، به بهبود وضعیت این شرکت در بازارهای ایالات متحده آمریکا پی می‌بریم. اکنون LG توانسته به میزان فروشی در این کشور دست پیدا کند که تا پیش از این بی‌سابقه بوده است.

برای اولین بار، میزان فروش گوشی موبایل LG در آمریکا به حداکثر میزان خود رسیده است. با بررسی وضعیت ال جی در آمریکا به این نتیجه می‌رسیم که در 3 ماهه اول سال جاری، این شرکت بالغ بر 20 درصد سهم کل بازار گوشی هوشمند را در این کشور در اختیار داشته است. افزایش میزان فروش ال جی در آمریکا از صادرات 7.3 میلیون دستگاه گوشی موبایل به این کشور تنها در 3 ماهه اول سال 2017 ناشی شده است. به این ترتیب، از نظر میزان فروش، ال جی سومین گوشی‌ساز بزرگ در سراسر ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

اکنون در مقایسه با 3 ماهه نخست سال گذشته میلادی، میزان فروش ال جی در آمریکا حدود 3 درصد افزایش یافته است. مهمترین دلیل این افزایش را باید عرضه گوشی های هوشمند مقرون به صرفه به بازارهای این کشور دانست. به عنوان نمونه‌ای از این محصولات باید به گوشی های موبایل اقتصادی سری K و X شرکت ال جی اشاره کرد. البته گوشی موبایل ال جی وی 20 (LG V20) نیز در افزایش سهم بازار این شرکت کره‌ای بدون تاثیر نبوده است، چرا که کاربران آمریکایی استقبال بسیار خوبی از این مدل داشته‌اند.

میزان فروش ال جی در آمریکا

ال جی با توجه به عرضه پرچمدار جدید خود انتظار دارد وضعیتش در بازار آمریکا در 3 ماهه دوم سال از این نیز بهتر شود، چرا که فروش ال جی جی 6 (LG G6) در این کشور، از ماه گذشته میلادی آغاز شده است. به گفته شرکت سازنده، ال جی جی 6 تاکنون با استقبال خوب کاربران مواجه شده است.

میزان فروش ال جی در آمریکا 3 درصد افزایش و میزان فروش سامسونگ 3 درصد کاهش داشته است

ال جی فاصله زیادی با سامسونگ نداشته و بعید نیست که تا رسیدن به انتهای سال جاری، جایگاه این شرکت را به عنوان دومین فروشنده بزرگ گوشی موبایل در آمریکا بگیرد. سامسونگ در 3 ماهه اول سال 2017 حدود 9 میلیون گوشی موبایل در سراسر ایالات متحده آمریکا به فروش رسانده که با میزان 7.3 میلیونی ال جی اختلاف فاحشی ندارد. در مقایسه با دوره مشابه در سال 2016، فروش سامسونگ در آمریکا حدود 3 درصد کاهش پیدا کرده و اکنون به 24.6 درصد رسیده است. بدون شک مهمترین دلیل کاهش شدید بازار گوشی موبایل سامسونگ در این کشور، شکست پروژه تولید گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) است.

اپل همچنان در بازار آمریکا پیشتازی کرده و اغلب کاربران این کشور ترجیح می‌دهند تا کاربر آی او اس باشند. این کمپانی در 3 ماهه اول سال جاری حدود 12.6 میلیون دستگاه در کشور خود به فروش رسانده تا به این ترتیب سهم کل آن به 34.5 درصد برسد. این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته، حدود 2.3 درصد افزایش داشته است.

1396-02-18

دیدگاهتان را بنویسید