افشای برخی از مشخصات گوشی موتو E4 قبل از رونمایی رسمی

افشای برخی از مشخصات گوشی موتو E4 قبل از رونمایی رسمی

دو اسمارت فون موتو E4 و موتو E4 پلاس (Moto E4 Plus) چندی پیش برای ارزیابی در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) حاضر شدند و با توجه به گزارش‌ها و شایعاتی که تا به حال از آنها به دست آورده‌ایم، می‌دانیم که یکی از مهمترین مشخصات سخت افزاری موتو E4 پلاس، برخورداری از یک باتری غول‌پیکر با ظرفیت شارژدهی ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

حالا به لطف گزارش جدیدی که از سوی نهاد رگولاتوری اندوزیایی، P3DN، منتشر شده است، ما مشخصات بیشتری از مدل استاندارد این سری یعنی گوشی موتو E4 را به دست آورده‌ایم. برای شروع باید بدانید که این دیوایس دارای یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. برخورداری از پردازنده‌ی MT6737m مدیاتک، حد اکثر ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز به عنوان دیگر مشخصات آن ذکر شده است.

دیگر مشخصات موتو E4 را بدانید

از آنجا که موتو E4 یک محصول میان‌رده با قیمتی مناسب محسوب می‌شود، قرار است که یک نمایشگر ۵ اینچی FWVGA (با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل) برای آن تعبیه شود. در بحث امکانات تصویربرداری نیز موتو E4 قرار است از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی بر روی پنل جلو برای تصویربرداری سلفی برخورداری باشد که البته در مقایسه با دیگر رقبای حاضر در بازار، ارقام چندان قابل توجهی به نظر نمی‌رسند.

علیرغم این مشخصات سخت افزاری نه چندان خیره‌کننده، گویا موتو E4 قرار است به طور پیشفرض دارای سیستم عامل اندروید ۷ نوقا باشد و رونمایی از این محصول موتورولا در کنار مدل پلاس آن نیز طی هفته‌های آینده انجام خواهد گرفت. احتمالا عرضه‌ی این دو اسمارت فون اقتصادی به طور جهانی انجام بگیرد، اما برخی از مدل‌های آن که دارای مشخصات سخت افزاری مخصوصی هستند، تنها در برخی از بازارهای جهانی قابل خریداری خواهند بود.

1396-01-22

دیدگاهتان را بنویسید