افشای جزئیات بیشتری درباره‌ی پردازنده شیائومی ردمی پرو 2

افشای جزئیات بیشتری درباره‌ی پردازنده شیائومی ردمی پرو 2

افشای جزئیات بیشتری درباره‌ی پردازنده شیائومی ردمی پرو 2

چندی پیش، خبری مبنی بر عرضه‌ی شیائومی ردمی پرو 2 تا آخر این ماه منتشر شد که به گفته‌ی آن، شیائومی از چیپست اسنپدراگون 660 و یک دوربین تک در پشت این گوشی استفاده خواهد کرد؛ بر خلاف ردمی پرو که اولین گوشی شیائومی با دوربین دوگانه بود. اکنون اطلاعات بیشتری از پردازنده شیائومی ردمی پرو 2 و سایر مشخصات آن بدست آمده است.

خبر جدیدی که از چین منتشر شده، با گزارشات پیشین در تضاد است. این خبر بیان می‌کند که ردمی پرو 2 از همان دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد و مدل پیشرفته‌تر ردمی پرو محسوب خواهد شد؛ حتی گفته شده که سنسور دوربین پشتی نیز 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

افشای جزئیات بیشتری درباره‌ی پردازنده شیائومی ردمی پرو 2

چیپست مدیاتک Helio P25 به عنوان پردازنده شیائومی ردمی پرو 2 انتخاب شده است

علاوه بر این، پردازنده شیائومی ردمی پرو 2، یک چیپست مدیاتک هلیو پی 25 (Helio P25) خواهد بود، نه اسنپدراگون 660. این چیپست دارای هشت هسته‌ی جداگانه است که شامل چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و چهار هسته‌ی دیگر با فرکانس 1.6 گیگاهرتز می‌شود. پردازنده‌ی گرافیکی آن نیز Mali-T880MP4 است و از شبکه‌های Cat 6 LTE پشتیبانی می‌کند.

بنابر اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، شیائومی ردمی پرو 2 دارای بدنه‌ی تمام فلزی و نمایشگر خمیده‌ی 2.5 بعدی خواهد بود. همچنین این اسمارت فون در دو مدل عرضه خواهد شد: یک مدل با رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت و مدل دیگر با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. گفته شده که مدل اول با قیمت 231 دلار و مدل دوم با قیمت 260 دلار به فروش خواهند رسید.

همانطور که گفته شد، انتظار می‌رود شیائومی در پایان این ماه به طور رسمی از ردمی پرو 2 رونمایی کند اما تا به حال اطلاعیه‌ی رسمی توسط این کمپانی منتشر نشده است.

1395-12-24

دیدگاهتان را بنویسید