افشای عکس و مشخصات اچ تی سی وان ایکس 10

افشای تصاویر و مشخصات اچ تی سی وان ایکس 10

افشای عکس و مشخصات اچ تی سی وان ایکس 10

ایوان بلس به تازگی از جزییات گوشی جدید برند تایوانی به نام اچ تی سی وان ایکس 10 (HTC One X10) پرده‌برداری کرده است. گویا این اسمارت فون میان رده قرار است تا پایان ماه ژانویه روانه‌ی بازار شود تا به نوعی ادامه‌دهنده‌ی مدل قبلی این سری، یعنی وان ایکس 9 به شمار بیاید.

اچ تی سی وان ایکس 10 پیش از این در کشور روسیه تایید شده بود و مشخصاتی نظیر نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ دی، رم ۳ گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته میشد. اما طبق گزارشی که دقایقی پیش منتشر شده است، تقریبا اکثر این مشخصات تغییر کرده‌‌اند و اطلاعات جدیدتری از آنها به دست آورده‌ایم.

اگر این گزارش حقیقت داشته باشد، وان ایکس 10 از پردازنده‌ی هلیو پی ۱۰ ساخت مدیاتک، یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی، دوربین ۱۶.۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین سلفی ۷.۹ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. در زیر می‌توانید تصویر لو رفته از این دیوایس و دوربین اصلی آن که ۱۳ مگاپیکسل در نسل قبلی به این مقدار ارتقا پیدا کرده است را مشاهده کنید:

افشای تصاویر و مشخصات اچ تی سی وان ایکس 10

اچ تی سی وان ایکس 10 ارزش خرید بالایی ندارد؟

علاوه بر تغییرات بسیار جزئی در طراحی، می‌توان گفت که مشخصات سخت افزاری مدل اچ تی سی وان ایکس 10 نیز به گونه‌ای نبوده است که آن را به عنوان یک نسل کاملا جدید پس از ایکس 9 به حساب بیاوریم. این میان‌رده بیشتر به صورت یک ارتقای جانبی به نظر میرسد و اگر این مشخصات حقیقت داشته باشند، احتمالا اچ تی سی توفیق کمی در جذب مخاطبان این سری برای خرید مدل جدید خواهد داشت.

برند تایوانی احتمالا تا پایان ماه مارس از دو اسمارت فون دیگر نیز پرده‌برداری خواهد کرد که یکی از آنها، مهمترین گوشی هوشمند این کمپانی در سال ۲۰۱۷ و نسل جدید پرچمداران آن بعد از سری اچ تی سی ۱۰ محسوب خواهد داشت. مدل دیگر نیز که یک فبلت سطح بالاست، با نام اچ تی سی اوشن در مرحله‌ی تولید قرار دارد و احتمالا با یک نمایشگر خمیده، مشخصات سخت افزاری جذاب و یک دوربین قدرتمند روانه‌ی بازار خواهد شد.

1395-10-16

دیدگاهتان را بنویسید