المپیک زمستانی 2018 را با سامسونگ به صورت واقعیت مجازی ببینید

به لطف سامسونگ، المپیک زمستانی 2018 را به صورت واقعیت مجازی ببینید

ظاهرا کمپانی سامسونگ مذاکراتی را با مسئولان کمیته المپیک داشته است که بر اساس آن موفق به کسب مجوز پخش بازی های المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ کره جنوبی در پلتفرم واقعیت مجازی شده است.

اگر شما هم یکی از طرفداران رویدادهای ورزشی بزرگ هستید، احتمالا می‌دانید که دنبال کردن بازی تیم های مورد علاقه شما به صورت حضوری و یا تعقیب بازی های المپیکی با خرید بلیت های مربوط به آن می‌تواند چقدر برایتان گران تمام شود. به همین دلیل است که تماشای این رویدادها در یک تلویزیون جایگزین ارزان قیمتی خواهد بود. اما متاسفانه تنها مشکلی که این سبک تماشا دارد، عدم انتقال هیجان کافی به فرد تماشاکننده از تلویزیون است. حال با ورود تکنولوژی واقعیت مجازی دیگر لذت حضور در استادیوم ها بدون حضور فیزیکی آنها میسر شده است که می‌تواند گام مثبتی در این راستا باشد.

شما به راحتی می‌توانید یک هدست واقعیت مجازی را به چشم زده و محتوای مخصوص را مشاهده کنید تا همانند زمانی که در آن مکام حضور دارید، از تماشای آن لذت ببرید. حال اگر این لذت به بازی های بزرگی نظیر المپیک بیاید، قطعا می‌توانیم لذت به مراتب بیشتری را از تماشای آن در تلویزیون تجربه کنیم.

المپیک زمستانی 2018 را به صورت واقعیت مجازی ببینید

المپیک زمستانی 2018 را به صورت واقعیت مجازی ببینید

خبر خوب این است که احتمالا المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ کره جنوبی متفاوت از تمامی رویدادهای ورزشی قابل تماشا خواهد بود و کاربران می‌توانند با استفاده از یک هدست واقعیت مجازی آن را مشاهده کرده تا لذت بیشتری را از تماشای بازی های زیبا و مهیج المپیک ببرند. چا یونگ تائه، یکی از مدیران شرکت سامسونگ الکترونیکس در مصاحبه‌ای با رسانه Korea Herald عنوان کرده است که این تکنولوژی توسط سامسونگ مهیا شده است. وی گفته است:

ما قصد داریم فناوری واقعیت مجازی را به نوعی ارائه دهیم که تماشاگران همراه با یک هدست واقعیت مجازی در سئول بتوانند همانند وقتی که در استادیوم حضور دارند، از بازی های ورزشی لذت ببرند. ما در صحبتی که با کمیته ملی المپیک و خدمات پخش بین المللی المپیک داشته‌ایم، مجوز استفاده از تکنولوژی VR را در طول بازی های المپیک زمستانی 2018 را دریافت کرده‌ایم.

1395-12-26

دیدگاهتان را بنویسید