ال جی جی 7 اواخر اسفند از راه خواهد رسید؛ صفحه نمایش OLED و 64 گیگابایت حافظه رم

ال جی جی 7

ال جی جی 7 اواخر اسفند از راه خواهد رسید؛ صفحه نمایش OLED و 6 گیگابایت حافظه رم

با آغاز سال نوی میلادی کم کم باید در انتظار رونمایی شرکت‌های مختلف از پرچمدارانشان باشیم. حالا نیز نوبت به کمپانی کره‌ای رسیده است تا از گوشی ال جی جی 7 (LG G7) رونمایی کند. اما این محصول چه مشخصاتی خواهد داشت؟

در روزهای گذشته حرف و حدیث پیرامون تراشه سخت افزاری گوشی ال جی جی 7 زیاد شده بود و مطمئن نبودیم کره‌ای‌ها در پرچمدار جدید خود از چه چیپستی استفاده می‌کنند؛ اسنپدراگون 835 یا 845. با این حال نام این گوشی ساعاتی پیش در وب‌سایت ال جی در بریتانیا در دسته‌بندی شارژ سریع نسخه 4.0 قرار گرفت و حالا بهتر می‌توانیم پیرامون مشخصات داخلی ال جی جی 7 حرف بزنیم.

با توجه به قرار گرفتن نام این پرچمدار در بخش محصولات پشتیبان فناوری شارژ سریع 4.0 حالا می‌توانیم مطمئن باشیم که تراشه اسنپدراگون 845 در گوشی LG G7 قرار خواهد گرفت. اگر این مهم رخ دهد، شاهد پیشرفت چشمگیری به نسبت گوشی ال جی G6 با تراشه اسنپدراگون 821 هستیم. البته گفته می‌شود در بخش‌های دیگری نیز باید منتظر غافلگیری کره‌ای‌ها باشیم. گفته می‌شود گوشی G7 ال جی با 6 گیگابایت حافظه رم همراه خواهد بود تا به معنای واقعی در نقش یک پرچمدار 2018 ظاهر شود. دیگر نکته جذاب در این گزارش که انتظار وقوع آن را داریم، استفاده از پنل‌ OLED همچون گوشی وی 30 ال جی (LG V30) در پرچمدار کره‌ای‌ها است.

انتظار می‌رود کمپانی ال جی در رویداد MWC ماه آینده از این محصول جدید رونمایی به عمل آورد، در نهایت احتمال عرضه گوشی ال جی جی 7 در اواخر اسفند ماه وجود دارد، بازه‌ زمانی که پرچمدار دیگری با نام گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) نیز به قفسه فروشگاه‌ها می‌رسد. آقای ژان هوانگ، مدیر بخش موبایل شرکت ال جی در همین زمینه می‌گوید:

ما به هیچ وجه نگران عرضه گلکسی S9 سامسونگ در اسفند ماه نخواهیم بود، با این حال تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ال جی جی 7 یک محصول منحصر به فرد و خاص باشد…

عرضه این پرچمدار اندرویدی احتمالا در چند مرحله پیگیری می‌شود، چرا که کره‌ای‌ها با سه اپراتور بزرگ کره‌ای برای عرضه G7 در فروردین ماه به توافق رسیده‌اند. بنابراین احتمالا این گوشی ابتدا در بازار ایالات متحده آمریکا و چند کشور دیگر عرضه می‌شود و سپس در کره به فروش خواهد رسید.

برخی از منابع قابل اعتماد نیز اعلام کرده‌اند گوشی ال جی جی 7 در اواخر فروردین سال 97 به بازار کره می‌رسد، تقریبا یک ماه پس از عرضه جهانی آن در برخی بازارها نظیر آمریکا. احتمالا دلیل اصلی این تاخیر نیز، شرکت سامسونگ باشد؛ این کمپانی خیلی زود حجم عظیمی از تراشه‌های اسنپدراگون 845 را خریداری کرده است.

از جمله سایر مشخصات ذکر شده برای این پرچمدار می‌توان به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP68، حسگر شناساگر عنبیه چشم، دوربین دوگانه در جلو، دوربین دوگانه در عقب، پشتیبانی از شارژ‌ بی‌سیم و رادیو اف ام اشاره کرد.

1396-10-21

دیدگاهتان را بنویسید