ال جی کیو استایلوس پلاس با قلم هوشمند معرفی شد

ال جی کیو استایلوس پلاس

ال جی کیو استایلوس پلاس با قلم هوشمند معرفی شد

گوشی ال جی کیو استایلوس پلاس (+LG Q Stylus) با استاندارد IP68 و قلم هوشمند در هند معرفی شد. برای آشنایی با مشخصات فنی، قیمت و امکانات گوشی جدید ال جی همراه گجت نیوز باشید.

سه ماه بعد از معرفی گوشی های سری Q Stylus، حالا +Q Stylus در بازار هند عرضه شده است. همان‌طور که از نام این گوشی نیز پیداست، سازندگان ضمن ارائه قابلیت پشتیبانی از قلم هوشمند، قیمتی اقتصادی را برای محصول جدید خود در نظر گرفته‌اند.

مشخصات فنی ال جی کیو استایلوس پلاس

موبایل جدید ال جی به صفحه نمایشی 6.2 اینچی با وضوح 18:9 و نسبت 1080×2160 مجهز شده است و تراشه مدیاتک MT6750S با پردازنده هشت هسته‌ای (چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی Cortex-A53 و چهار هسته 1.0 گیگاهرتزی Cortex-A53) و پردازشگر گرافیکی Mali-T860، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. به علاوه، خریداران از 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی قابل ارتقای 64 گیگابایتی برخودار خواهند شد.

قاب پشتی دستگاه میزبان دوربین 16 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت است، در حالی که برای ثبت تصاویر سلفی می‌توان از دوربینی 8 مگاپیکسلی استفاده کرد. یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند و به صورت پیش‌فرض، اندروید 8.1 اوریو به عنوان سیستم نرم افزاری در خدمت کاربران است. علوه بر بهره‌گیری از سخت افزار قوی و به‌روز، ال جی کیو استایلوس پلاس با قابلیت‌های بسیار جذابی همچون استاندارد IP68 به منظور تضمین مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و همین‌طور استاندارد نظامی MIL-STD 810G برای ایمنی دستگاه، در اختیار خریداران قرار می‌گیرد؛ ویژگی‌های بسیار خوبی که به سختی می‌توان آنها را در موبایل های میان رده پیدا کرد.

ال جی کیو استایلوس پلاس

استفاده از برچسب «اقتصادی» لزوما به معنی ارزش بالای دستگاه نیست و برخی از گوشی های چینی را می‌توان با همین قیمت و سخت افزاری بهتر پیدا کرد. با این حال، افرادی که قلم هوشمند اهمیت زیادی برای آنها دارد می‌توانند با پرداخت 21 هزار و 990 روپیه (308 دلار)، صاحب ال جی کیو استایلوس پلاس شوند. فروش این گوشی از امروز در هند آغاز خواهد شد.

1397-06-14

دیدگاهتان را بنویسید