امکان نصب لانچر گوگل پیکسل 3 بر روی گوشی های اندرویدی فراهم شد

لانچر گوگل پیکسل 3

امکان نصب لانچر گوگل پیکسل 3 بر روی گوشی های اندرویدی فراهم شد

انجمن تخصصی XDA پیش از رونمایی رسمی گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) و گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL)، اقدام به انتشار لانچر گوگل پیکسل 3 کرد. اکنون دانلود و نصب لانچر گوگل پیکسل 3 برای دیگر کاربران اندروید نیز امکان‌پذیر است.

برای طرفداران اندروید، که یک تار موی این سیستم عامل را به صد آیفون قدرت گرفته از تراشه اپل A12 نمی‌دهند، محصولاتی بهتر از گوشی های سری Pixel و پیشتر، سری Nexus گوگل وجود ندارد! تقریبا 90 درصد شرکت‌ها، بعد از دریافت فایل‌های پروژه متن باز اندروید، تا می‌توانند به منظور سفارشی‌سازی درونش دست می‌برند، به همین دلیل طعم واقعی اندروید را فقط در زمان استفاده از محصولات خود گوگل خواهید چشید.

دانلود و نصب لانچر گوگل پیکسل 3

این شرکت هر سال، لانچر و رابط کاربری گوشی هوشمند جدیدش را همراه با سیستم عامل جدید، به میزان زیادی تغییر می‌دهد. همانند سال‌های گذشته، پیش از رونمایی رسمی گوشی های جدید گوگل، امسال نیز امکان نصب لانچر منحصربه‌فرد گوشی جدید بر روی دیگر دستگاه‌های اندرویدی فراهم شده است. البته پیش نیاز نصب لانچر گوگل پیکسل 3 وجود اندروید 8 اوریو و یا اندروید 9 پای بر روی دستگاه است.

این اپلیکیشن سفارشی‌سازی شده، با گوگل فید به خوبی کار می‌کند، اما بر روی دستگاه‌های دارای ورژن‌های قدیمی‌تر لانچر پیکسل قابل استفاده نیست. به همین دلیل کاربران گوشی گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال به منظور نصب ورژن جدید لانچر و استفاده از لانچر گوگل پیکسل 3 باید دستگاه را روت کنند.

مهم‌ترین تغییر لانچر گوگل پیکسل 3 وجود لوگوی دستیار مجازی گوگل اسیستنت بر روی نوار جستجو در پایین صفحه خانه است. این لوگو در واقع نقش یک میانبر به دستیار مجازی گوگل را ایفا می‌کند.

لانچر گوگل پیکسل 3

اگرچه نصب لانچر گوگل پیکسل 3 بر روی دستگاه‌های دارای اندروید 8 و اندروید 9 امکان‌پذیر است، اما دستگاه‌های مجهز به اندروید 8، با برخی محدودیت‌ها همچون عدم وجود میانبرهای هوشمند در منوی اپلیکیشن‌ها مواجه خواهند شد. دلیل این امر را باید نبود رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی جدیدی دانست که از زمان اندروید 9 پای معرفی شده‌اند. اگر مشتاق به تست لانچر گوگل پیکسل 3 بر روی دستگاه اندرویدی خود هستید، به وب سایت XDA-Developers مراجعه کنید. توسعه‌دهندگان این انجمن تخصصی، پیشتر لانچر را بر روی وان پلاس 6 و گلکسی نوت 9 تست کرده و از سلامت آن اطمینان پیدا کرده‌اند.

1397-07-10

دیدگاهتان را بنویسید