انتشار آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 مایکروسافت آغاز شد

آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 مایکروسافت

انتشار آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 مایکروسافت آغاز شد

انتشار آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 مایکروسافت رسما آغاز شد. در ادامه با زمان دریافت به روزرسانی جدید ویندوز 10 و برخی از مهم‌ترین قابلیت های آن آشنا شوید.

مایکروسافت انتشار آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 را آغاز کرد. همچنین گفته می‌شود این به روزرسانی جدید ویندوز از 9 اکتبر (17 مهر ماه) در دسترس کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت. آزمایش کننده‌های ویندوز 10 اینسایدر و دیگر کاربران، از همین حالا می‌توانند به صورت دستی این آپدیت را دریافت کنند. در غیر این صورت، مایکروسافت زمانی اطلاعات را نشان می‌دهد که دیوایس‌های مذکور آماده‌ی دریافت به روزرسانی باشند.

این کمپانی در یک پست وبلاگی عنوان کرده است که «شما نیاز به انجام هیچ کاری برای دریافت این آپدیت نخواهید داشت. آن به صورت خودکار از طریق قابلیت Windows Update در دسترس شما قرار خواهد گرفت».

طی روزهای آینده، کاربران زمانی که آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 بر روی دیوایس کاربران دانلود و آماده‌ی نصب باشد، از طریق یک نوتیفیکیشن مطلع خواهند شد. آن‌ها می‌توانند حتی یک زمان برای خاتمه بخشیدن نصب و خاموش و روشن شدن کامپیوترشان نیز انتخاب کنند.

قابلیت های آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10

قابلیت‌های جدیدی در آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 مایکروسافت گنجانده شده است که شامل حالت تاریک برای اپلیکیشن مایکروسافت، قابلیت تنظیم اندازه نوشته و قابلیت همگام سازی کلیپ بورد در بین دیگر دیوایس‌های ویندوزی کاربران می‌شود. قابلیت Timeline (که تاریخچه اپلیکیشن‌ها در سراسر کامپیوترهای شما را همگام سازی می‌کند) یکی از مهم‌ترین قابلیت های آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 است. مایکروسافت یک اکستنشن جدید برای هر دو مرورگر کروم و فایرفاکس را نیز تولید کرده است که به مرورگرهای رقیب اجازه می‌دهد تا وارد قابلیت تایم لاین شده و تب‌ها را بین دیوایس‌های کاربران همگام سازی کنند. این می‌تواند برای کاربران مرورگر کروم به مراتب سودمندتر نیز باشد.

آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 مایکروسافت

اپلیکیشن Your Phone

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این سیستم عامل اپلیکیشن Your Phone است. به لطف این برنامه که پیشتر تنها در دسترس کاربران آی او اسی بود اما الان با شکل متفاوتی در دسترس کاربران اندرویدی است، شما می‌توانید هر اپلیکیشنی که بر روی موبایل اندرویدیتان اجرا می‌کنید را بر روی کامپیوتر دسکتاپی خود اجرا کرده و از آن استفاده کنید. شما حتی می‌توانید خیلی سریع عکس‌های داخل گالریتان را نیز بین دو دیوایس به اشتراک بگذارید و یا از طریق کامپیوتر خود به ارسال و دریافت پیام‌های متنی بپردازید.

1397-07-11

دیدگاهتان را بنویسید