انتشار تصاویر رندر شده گوشی پیکسل گوگل

گوشی پیکسل

انتشار تصاویر رندر شده گوشی پیکسل گوگل

همان‌گونه که در جریان هستید، گوگل امسال گوشی های هوشمند جدید خود را تحت برند پیکسل به جای سری محبوب نکسوس به بازار عرضه خواهد کرد. در همین راستا اگرچه قرار است هفته آینده یا به عبارتی هفتم اکتبر، این محصولات به صورت رسمی معرفی شوند، با این حال ساعاتی پیش شاهد درز تصاویر رندر شده منتسب به گوشی پیکسل گوگل بودیم.

در توضیح این تصاویر که به واسطه لودهنده معروف توئیتری iamaniff منتشر شده، آمده است که هر دو گوشی پیکسل گوگل توسط شرکت اچ تی سی ساخته شده‌اند، با این حال قسمت رابط کاربری و نرم افزاری آن‌ها را تماما مهندسین ساکنین مانتین ویو توسعه داده‌اند.

در هر حال، تصاویر رندر شده مذکور نشان می‌دهند که امسال شاهد عرضه گوشی هوشمندی با طراحی جدید و فریمی تمام فلزی از سوی گوگل خواهیم بود که در قاب پشتی آن، همچون نسل قبلی، سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. علاوه بر این در قسمت بالایی این محصولات قطعه ای مشکی رنگ شیشه‌ای یا پلاستیکی مشاهده می‌شود که احتمالا وظیفه آنتن دهی را بر عهده خواهد داشت.

گوشی پیکسل

هرچند این تصاویر ممکن است زایده ذهن یکی از علاقه مندان به گوشی های گوگلی باشد، با این حال به وضوح مشخص است که در قاب پشتی آن‌ها از لوگوی “G” استفاده شده است.

در هر حال گوشی پیکسل (Pixel) دارای صفحه نمایش 4.99 اینچی خواهد بود، علاوه بر این در مدل پیکسل ایکس (Pixel XL) از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1440 در 2560 پیکسل به همراه تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 821 شرکت کوالکام، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 530، میزان حافظه رم چهار گیگابایتی و همچنین دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی استفاده نماید.

1395-07-06

دیدگاهتان را بنویسید