انتشار زمان‌بندی پیش فروش و عرضه گلکسی نوت 8

پیش فروش و عرضه گلکسی نوت 8

انتشار زمان‌بندی پیش فروش و عرضه گلکسی نوت 8

طبق جدیدترین اطلاعات به بیرون درز کرده، در جریان زمان‌بندی پیش فروش و عرضه گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) قرار گرفته‌ایم. تاریخ رونمایی نیز تقریبا قطعی شده است.

انتشار نخستین تصاویر واقعی گلکسی نوت 8 نشان داد بیش از هر زمان دیگری به رویداد معرفی این گوشی موبایل نزدیک شده‌ایم. سامسونگ تا کمتر از دو هفته دیگر از پرچمدار سری نوت در سال 2017 رونمایی خواهد کرد، پس بد نیست از هم‌اکنون در جریان چگونگی پیش فروش و عرضه گلکسی نوت 8 قرار بگیریم.

زمان عرضه این گوشی موبایل پانزدهم سپتامبر (بیست و چهارم شهریور) خواهد بود. پیش از آن، برای کاربرانی که بین یکم تا دهم سپتامبر (دهم تا نوزدهم شهریور) اقدام به پیش خرید گلکسی نوت 8 کنند، یک بازه زمانی پیش از فعال‌سازی در نظر گرفته شده است.

پیش فروش و عرضه گلکسی نوت 8

بعد از رونمایی دستگاه در بیست و سوم آگوست (یکم شهریور)، کاربران بین روزهای بیست و پنجم تا سی و یکم آگوست (سوم تا نهم شهریور) فرصت خواهند داشت با مراجعه به نمایندگی‌های اپراتورها و همچنین فروشگاه‌های رسمی سامسونگ، از نزدیک با این گوشی موبایل کار کنند و سپس برای خرید آن تصمیم بگیرند.

زمان‌بندی پیش فروش و عرضه گلکسی نوت 8

  • بیست و سوم آگوست: رونمایی از گوشی موبایل در نیویورک
  • بیست و پنجم تا سی و یکم آگوست: امکان مشاهده محصول از نزدیک و همچنین کار کردن با آن با مراجعه به فروشگاه‌های تایید شده
  • یکم تا دهم سپتامبر: پیش فروش محصول

پیش فروش و عرضه گلکسی نوت 8

  • یازدهم سپتامبر: رویدادی برای فعال‌سازی گوشی موبایل توسط سه اپراتور کره‌ای
  • یازدهم تا چهاردهم سپتامبر: فعال‌سازی‌های متوالی دستگاه‌‌های پیش فروش شده
  • پانزدهم سپتامبر: عرضه رسمی گلکسی نوت 8 به بازار

همانند همیشه، تاریخ‌های اعلام شده برای کشور کره جنوبی است، اما بعید نیست زمان‌بندی پیش فروش و عرضه گلکسی نوت 8 در ایالات متحده آمریکا نیز به همین شیوه باشد. بازه زمانی که برای پیش فروش این گوشی موبایل در نظر گرفته شده، در مقایسه با مدت زمان مشابه برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس یک روز کمتر است، اما بازه زمانی تعیین شده برای فعال‌سازی تدریجی دستگاه‌ها، در مقایسه با پرچمداران سری S یک روز بیشتر است. سامسونگ با این کار تصمیم دارد در صورت محبوب شدن یکی از گزینه‌‌های رنگ گوشی، از بهم ریختن تعادل عرضه و تقاضا جلوگیری کند.

1396-05-19

دیدگاهتان را بنویسید