انتشار مک او اس سیرا 10.12.3 با بهبودهای گرافیکی برای مک بوک پرو

مک او اس سیرا 10.12.3 با بهبودهای گرافیکی برای مک بوک پرو منتشر شد

مک او اس سیرا 10.12.3 با بهبودهای گرافیکی برای مک بوک پرو منتشر شد

اپل طی سال‌های گذشته روند جالبی را هنگام انتشار آپدیت های خود در پیش گرفته است و نسخه‌های جدید تمام پلتفرم‌های خود شامل سیستم عامل آی او اس، مک او اس، تی وی او اس و واچ او اس را در یک روز و به طور همزمان عرضه می‌کند. این اتفاق شب گذشته نیز تکرار شد و به همراه آی او اس ۱۰.۲.۱، سیستم عامل مک او اس سیرا 10.12.3 نیز در اختیار کامپیوترهای مک اپل قرار گرفت.

از روی نحوه‌ی نام‌گذاری ورژن این نسخه از مک او اس مشخص است که این آپدیت شامل تغییرات عظیم و ویژگی‌های چندان جدیدی نخواهد بود و مهندسان اپل در آن تنها به برطرف کردن مشکلات جزئی و بهبود عملکرد فنی قسمت‌های مختلف پرداخته‌اند. یکی از مشکلات مهمی که در مک او اس سیرا 10.12.3 بر روی آن کار شده است، مشکلات گرافیکی کاربران مک بوک پرو بوده است.

در واقع تعدادی از کاربران آن‌دسته از مدل‌های سری پرو که دارای کارت گرافیک جداگانه هستند، در ورژن‌های قبلی با مشکل تغییر و جابه‌جایی خودکار بین کارت گرافیک آن‌بورد و کارت گرافیک مجزا مواجه بوده‌اند. بنابراین اگر شما نیز دارای یکی از دستگاه‌های مک بوک پرو ۱۵ اینچی سری ۲۰۱۶ هستید، با به‌روزرسانی سیستم عامل خود به مک او اس سیرا 10.12.3 میتوانید از شر این مشکل رها شوید.

مک او اس سیرا 10.12.3 یکی از باگ‌های سافاری را برطرف می‌کند

مک او اس سیرا 10.12.3 با بهبودهای گرافیکی برای مک بوک پرو منتشر شد

همچنین با توجه به تغییراتی که در لیست ارائه شده به همراه این نسخه آمده است، مک او اس 10.12.3 مشکل عجیبی که باعث می‌شود در مرورگر سافاری، گزارش مشکلات نرم افزاری با تفاوت بسیار بالایی از یکدیگر برای واحد پشتیبانی اپل ارسال شود، برطرف کرده است. بنابراین این تغییر به همراه برطرف کردن باگ نرم افزاری در بخش تعویض خودکار کارت گرافیک، دو ویژگی مهم هستند که در این به‌روزرسانی جدید مد نظر قرار گرفته‌اند.

گفتنی است که آپدیت مک او اس سیرا 10.12.3 از ساعات پایانی روز گذشته در اختیار دارندگان لپ تاپ‌های مک بوک، کامپیوترهای بدون کیس آی مک و دیگر محصولات سری مک اپل قرار گرفته است و توصیه می‌شود که بلافاصله پس از دریافت نوتیفیکیشن به‌روزرسانی، آن را دریافت و بر روی سیستم خود نصب کنید.

1395-11-05

دیدگاهتان را بنویسید