انتشار ویدیویی از کپی چینی آیفون 8 ؛ کپی برابر اصل!

کپی چینی آیفون 8

انتشار ویدیویی از کپی چینی آیفون 8 ؛ کپی برابر اصل!

ویدیوی کپی چینی آیفون 8 (iPhone 8) اخیرا منتشر شده است. این نسخه تقلبی آیفون 8 کاملا شبیه به نسخه واقعی آن طراحی شده و ظاهر جالبی دارد.

برخلاف سامسونگ و دیگر گوشی‌سازان، اپل همواره به خوبی از اطلاعات محصولات آتی خود محافظت می‌کند. به این ترتیب نه تنها خود شرکت اطلاعاتی پیرامون دستگا‌ه‌های پیش رو در اختیار رسانه‌های خبری قرار نمی‌دهد، بلکه تا آنجایی که ممکن است تلاش می‌کند اطلاعاتی از آن‌ها به بیرون درز نکند. با این حال هیجان دنیای تکنولوژی برای دیدن آیفون 8، که به خاطر مصادف شدن زمان رونمایی آن با دهمین سالگرد معرفی نخستین آیفون دارای ویژگی‌هایی بسیار خاص خواهد بود، سبب شده تقریبا تمامی مشخصات فنی آن روی میز باشند.

کپی چینی آیفون 8 شباهت زیادی با نسخه اورجینال آن دارد

این نخستین باری نیست که شاهد عرضه شدن کپی و نسخه تقلبی یک گوشی موبایل حتی پیش از معرفی رسمی آن هستیم، اما شباهت این نسخه چینی آیفون 8 با رندرهایی که تاکنون از نسخه واقعی آن دیده‌ایم بسیار جالب است. در این ویدیوی 8 ثانیه‌ای شاهد یک آیفون 8 چینی هستیم که احتمال می‌دهیم از اندروید قدرت گرفته باشد. پوسته شبیه به آی او اس 11 که در آن به کار رفته جذابیت خاصی دارد.

شباهت بسیار زیاد این کپی چینی آیفون 8 به نسخه واقعی آن (بر اساس رندرها)، یک هشدار نیز محسوب می‌شود. اکنون که بر اساس انتشار تاریخ معرفی و عرضه گوشی های موبایل پرچمدار در شهریور و مهر 96 زمان زیادی تا رونمایی پرچمدار جدید اپل باقی نمانده است، باید دقت بیشتری حین خرید داشت. نسخه‌های تقلبی دیگر همانند قبل ظاهری متفاوت نداشته و کاملا شبیه به نسخه‌های اورجینال ساخته می‌شوند.

1396-06-07

دیدگاهتان را بنویسید