اندروید 8 برای میت 9 و میت 9 پرو به همراه نسخه جدید رابط کاربری عرضه شد

اندروید 8 برای میت 9 و میت 9 پرو عرضه شد

اندروید 8 برای میت 9 و میت 9 پرو به همراه نسخه جدید رابط کاربری عرضه شد

اندروید 8 برای میت 9 (Mate 9) و میت 9 پرو (Mate 9) پرو عرضه شد. در کنار آپدیت جدید اندروید، رابط کاربری هواوی میت 9 و 9 پرو نیز ارتقا یافت. اما تغییرات چیست؟

علاوه بر انتشار آپدیت اندروید 8 برای میت 9 و میت 9 پرو هواوی، رابط کاربری EMUI 8.0 نیز برای این گوشی های پرچمدار عرضه شد؛ این رابط کاربری، جدیدترین نسخه از پوسته اختصاصی هواوی است که علاوه بر میت 9 و میت 9 پرو، سیستم عامل گوشی هواوی میت 9 پورشه دیزاین (Huawei Mate 9 Porsche Design) را نیز ارتقا می‌دهد.

پیش از این، گوشی های هواوی میت 9 و هواوی میت 9 پرو رابط کاربری EMUI 5.0 را بر پایه‌ی اندروید 7.0 نوقا اجرا می‌کردند. اما هواوی در اقدامی جالب، تصمیم گرفت شماره نسخه EMUI را با سیستم عامل محبوب اندروید هماهنگ کند.

اندروید 8 برای میت 9 و میت 9 پرو چه تغییراتی به دنبال داشته است؟

بروزرسانی میت 9 و برادر بزرگترش به اندروید 8 اوریو برخی امکانات هوش مصنوعی هواوی میت 10 را به پرچمداران سال گذشته‌ی این شرکت چینی آورد. این ویژگی‌های جدید شامل دستیار دیجیتالی به همراه فرمان‌های صوتی، مترجم و مواردی از این دست است. آپدیت هواوی میت 9 به اندروید 8 همچنین حالت ویژه دسکتاپ هواوی، با نام Projection را برای این اسمارت فون ها فعال می‌کند.

اندروید 8 برای میت 9 و میت 9 پرو عرضه شد

در صورتی که هنوز جدیدترین آپدیت اندروید برای هواوی میت 9 یا میت 9 پرو خود را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن HiCare موجود در موبایل خود، آپدیت را درخواست دهید. توجه داشته باشید که در حال حاضر، به‌روزرسانی جدید برای کاربران کشور چین عرضه شده و ممکن است با تاخیر برای سایر کاربران عرضه شود.

آپدیت اندروید 8 برای هواوی پی 10 و آنر وی 9 در حال حاضر به صورت آزمایشی عرضه شده است.

1396-09-16

دیدگاهتان را بنویسید