اولین صفحه نمایش قابل بسط دنیا توسط سامسونگ در SID 2017 نمایش داده می‌شود

اولین صفحه نمایش قابل بسط دنیا

اولین صفحه نمایش قابل بسط دنیا توسط سامسونگ در SID 2017 نمایش داده می‌شود

ساعاتی پیش سامسونگ دیسپلی از برنامه‌های خود برای معرفی اولین صفحه نمایش قابل بسط دنیا در نمایشگاه SID 2017 خبر داد.

به گفته سامسونگ، این نمایشگر اولد در نوع خود بی نظیر بوده و امکان خم کردن آن از دو جهت وجود دارد. به علاوه، این نمایشگرهای جدید با پنل‌های قبلی و انعطاف‌پذیر سامسونگ دیسپلی تفاوت زیای دارند چرا که آنها تنها از یک جهت خم می‌شدند.

کارشناسان معتقدند نمایشگرهای اولد قابل بسط در قیاس با پنل‌های موجود، تکنولوژی پیشرفته‌تری داشته و می‌توان آنها را از بهترین محصولات تولید شده در زمینه در نظر گرفت.

اولین صفحه نمایش قابل بسط دنیا تا 12 میلی‌متر بسط پیدا می‌کند

مدیران سامسونگ مدعی شده‌اند صفحه نمایش اولد آنها که نسخه 9.1 اینچی آن طی رویداد SID 2017 پیش روی علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، بدون کاهش قابل توجه رزولوشن، در اثر فشار تا 12 میلی‌متر بسط پیدا می‌کند. به علاوه، در دستگاه های اینترنت اشیا نیز به صورت عملی می‌توان از این تکنولوژی استفاده کرد.

نمایشگاه SID 2017 از فردا در لس آنجلس آغاز خواهد شد و تا روز پنجشنبه نیز پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. به علاوه، تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند شخصا آخرین دستاورد سامسونگ در حوزه تکنولوژی نمایشگرها را آزمایش کنند.

با اینکه کره‌ای‌ها طی چند روز آینده از اولین صفحه نمایش قابل بسط دنیا رونمایی خواهند کرد، اما هنوز زمان استفاده از آن مشخص نشده است.

اولین صفحه نمایش قابل بسط دنیا

1396-03-01

دیدگاهتان را بنویسید