اپراتور T-Mobile با گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس دو رکورد گینس را شکست

گلکسی اس 9 گلکسی اس 9 پلاس

اپراتور T-Mobile با گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس دو رکورد گینس را شکست

اپراتور T-Mobile با استفاده از پرچمداران جدید سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس دو رکورد گینس را جابه‌جا کرد. تی موبایل با این کار نشان داد در سال جاری، برنامه‌های خاصی برای گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس دارد.

یکی از مزایای تهیه سامسونگ گلکسی اس 9 و یا گلکسی اس 9 پلاس از اپراتور T-Mobile برای کاربران، پرداخت هزینه کمتر در مقایسه با سایر اپراتورها و همچنین دریافت بیشترین سرعت اینترنت ممکن است! به نظر اپراتور T-Mobile امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای پرچمداران سامسونگ دارد، چرا که به تازگی با استفاده از آن‌ها دو رکورد گینس را جابه‌جا کرده است!

نخستین رکورد مربوط به سریعترین تایپ بر روی نمایشگر لمسی یک گوشی موبایل در زمان اسکی کردن روی آب است! این رکورد عجیب به نظر رسیده و مطمئنا کمتر کسی تاکنون به فکر شکستن رکوردهای قبلی آن افتاده است. رکورد دوم باز هم به اسکی روی آب مربوط شده به شکسته شدن رکورد بیشترین مسافت طی شده به وسیله اسکی بر روی آب حین اتصال به یک وسیله هوایی تعلق دارد.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به لطف پشتیبانی از استاندارد مقاومی IP68 سوژه‌های خوبی برای اجرای چنین صحنه‌هایی هستند، چرا که هیچ نگرانی از بابت سقوط کردن آن‌ها درون آب وجود نخواهد داشت.

مانور اپراتور T-Mobile بر روی گلکسی اس 9

1396-12-25

دیدگاهتان را بنویسید