اپلیکیشن واکی تاکی Zello به علت طوفان ایرما به محبوب‌ترین برنامه اپ استور تبدیل شد

اپلیکیشن واکی تاکی Zello

اپلیکیشن واکی تاکی Zello به علت طوفان ایرما به محبوب‌ترین برنامه اپ استور تبدیل شد

پس از بروز طوفان ایرما اپلیکیشن واکی تاکی Zello به محبوب‌ترین برنامه اپ استور تبدیل شده است و خیلی‌ها از آن استفاده می‌کنند.

آن‌طور که به نظر می‌رسد در آستانه رسیدن طوفان سهمگین ایرما به کارائیب و بخش جنوبی ایالات متحده، مردم استفاده از اپلیکیشن واکی تاکی Zello را برای ارتباطات از همه بهتر می‌دانند. این اپلیکیشن رایگان به شما امکان می‌دهد که از گوشی خود به عنوان یک واکی تاکی یا یک رادیوی دو طرفه استفاده کنید؛ البته برقراری ارتباط دو طرفه منوط به داشتن اتصال اینترنتی است. در صورتی که آنلاین باشید، می‌توانید خیلی سریع عضو کانال‌ها و گروه‌های مختلف شده و سپس صدا و تصویر ارسال کنید.

اپلیکیشن Zello

اپلیکیشن واکی تاکی Zello به شما امکان می‌دهد که وارد یک کانال شده و سپس پیغام صوتی یا حتی تصویر ارسال کرده و دریافت کنید

اپلیکیشن واکی تاکی Zello محصول سال 2011 است و طی چند سال اخیر توسط کارگران نجات‌دهنده مردم مورد استفاده قرار می‌گرفته است؛ مدتی پیش یک گروه مردمی متشکل از افراد داوطلب به نام Cajun Navy به دنبال طوفان سهمگین کاترینا شکل گرفت که این گروه در اکثر عملیات‌هایش برای نجات مردم، از اپلیکیشن واکی تاکی Zello استفاده می‌کند. به دنبال رخ دادن طوفان هاروی در هفته گذشته، کانال‌های حدیدی در اپلیکیشن واکی تاکی Zello برای گروه‌هایی نظیر Texas Search باز شده‌اند.

تعداد دانلودهای اپلیکشن زلو در جریان طوفان هاروی سر به فلک کشید و حال که طوفان ایرما به کارائیب و جنوب ایالات متحده رسیده، این اپلیکیشن موفق شده خود را به صدر محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اپ استورِ اپل برساند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سازنده این اپلیکیشن، پس از این‌که اعلام شد قدرت طوفان ایرما بیشتر از کاترینا است، تعداد دانلودهای این اپلیکیشن در 24 ساعت گذشته با افزایش قابل‌توجهی رو به رو شده است. در ادامه می‌توانید آمار ساعتی تعداد دانلودهای اپلیکیشن واکی تاکی Zello را از روز 28 آگوست به بعد مشاهده کنید:

اپلیکیشن Zello

تا صبح روز ششم سپتامبر قدرت طوفان ایرما آن را در دسته پنجم خطرناک‌ترین‌ها قرار داده و گزارشات حاکی از آن هستند که 185 مایل بر ساعت سرعت دارد. در سه‌شنبه‌شب هفته جاری، این طوفان خودش را به جزایر کمبریج (زنجیره‌ای از جزیره‌ها که دریای کارائیب را از اقیانوس اطلس جدا می‌کند) رساند. طبق پیش‌بینی‌های صورت گفته از سوی تحلیلگران سازمان ملی طوفان‌ها، ایرما احتمالا در ساعات اولیه صبح دوشنبه به فلوریدا خواهد رسید.

1396-06-16

دیدگاهتان را بنویسید