اپلیکیشن 3D Creator برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم تایید شد

3D Creator برای اکسپریا اکس زد پریمیوم

اپلیکیشن 3D Creator برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم تایید شد

کمپانی سونی (Sony) در روزهای برگزاری نمایشگاه ایفا 2017 به صورت رسمی انتشار اپلیکیشن 3D Creator برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم را تایید کرد.

سونی تایید کرد که اپلیکیشن 3D Creator را – که در جریان نمایشگاه ایفای امسال معرفی شده و عرضه آن برای گوشی‌های اکسپریا ایکس زد 1 و ایکس زد کامپکت تایید شده بود – برای گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم هم عرضه خواهد کرد تا به واسطه آن، دنیایی از امکانات را پیش روی کاربرانش قرار دهد.

این خبر مهم را پیج توییتر سونی اکسپریا به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که انتشار اپلیکیشن 3D Creator برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم در حقیقت بخشی از آپدیت اندروید 8 اوریو برای این گوشی به شمار می‌رود. توییتر SnoyMobileNews در این باره گفته است:

ایکس زد پریمیوم اپلیکیشن 3D Creator را به عنوان بخشی از آپدیت اندروید 8 اوریو دریافت خواهد کرد.

اپلیکیشن 3D Creator برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم دنیایی از امکانات را باز می‌کند؛ برای آن‌ها که نمی‌دانند باید بگوییم که 3D Creator به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر را به صورت سه بعدی تهیه کرده، تغییراتی را در آن‌ها اعمال کنید و کارهای مختلف دیگری انجام دهید.

سونی در کنار تایید خبر انتشار اپلیکیشن 3D Creator برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم اعلام کرد که با عرضه اندروید اوریو برای این گوشی، برخی بهبودهای مرتبط به دوربین نیز در گویش اعمال خواهند شد:

با نصب آپدیت اندروید 8 اوریو، بهبودهایی در دوربین اکسپریا ایکس زد پریمیوم اعمال خواهند شد. تاریخ انتشار این نسخه از اندروید برای گوشی یاد شده را به‌زودی و از طریق توییتر اعلام خواهیم کرد.

گزارشات منتشر شده می‌گویند که بهبودهای مربوط به دوربین ایکس زد پریمیوم شامل چیزهایی مثل Autofocus Burst (برای عکس‌برداری از اشیای متحرک بدون تار شدن تصویر مورد نظر) و Predictive Capture می‌شود. همانطور که در توییت منتشر شده توسط سونی می‌توانید ببینید، انتشار اندروید 8 اوریو برای گوشی‌های اکسپریا هنوز تاریخ مشخصی ندارد.

1396-06-12

دیدگاهتان را بنویسید