اپل نصب آی او اس 12 بر روی 50 درصد آیفون ها و آیپدها را تایید کرد

نصب آی او اس 12 بر روی 50 درصد آیفون ها و آیپدها

اپل نصب آی او اس 12 بر روی 50 درصد آیفون ها و آیپدها را تایید کرد

اپل گزارش داده است که پلتفرم آی او اس 12 (iOS 12) بر روی 50 درصد آیفون ها و آیپدهای سازگار نصب شده است. آپدیت آی او اس ۱۲ باعث بهبود عملکرد دیوایس های اپل می‌شود.

حدود یک هفته پیش بود که داده‌های منتشر شده از سوی کمپانی تحقیقاتی MixPanel نشان می‌داد که آی او اس 12 بر روی 46 درصد دیوایس‌های اپل نصب شده است. این گزارش رسما تایید نشده بود، اما گزارشی که از سوی میکس پنل به انتشار رسید بسیار نزدیک به آمار و ارغامی است که شرکت اپل در صفحه توسعه دهندگان خودش به انتشار رسانده است. این شرکت تایید کرده است که آپدیت iOS 12 حالا بر روی بیش از 50 درصد دیوایس های آی او اسی فعال، نصب شده است.

آمار و ارقام آی او اس 12

به طور خاص، اپل عنوان کرده است که آی او اس 12 بر روی 50 درصد تمام دیوایس های آی او اسی سازگار که قادر به دریافت این به‌روزرسانی بوده‌اند نصب شده است، در حالی که 53 درصد تمام آیفون ها و آیپدهای به فروش رفته در چهار سال گذشته هم اکنون موفق به دریافت آپدیت جدید آی او اس شده‌اند. بر اساس این میزان پذیرش، به نظر می‌رسد که آی او اس جدید در حال پیشی گرفتن از آمار نصب آی او اس 11 است.

iOS 11 در مقایسه با iOS 12 یک ماه دیرتر موفق شده بود نرخ 50 درصد نصب را از آن خود کند، اما آن با اشکالات فذاوانی نظیر یک باگ در ماشین حساب یا باگ در تکمیل خودکار فرم‌های سایت‌ها (که ویژگی‌های جدیدی هم نیستند) باعث آزار و اذیت کاربران می‌شد.

در آی او اس 12 عملکرد دستگاه های قدیمی‌تر بهبود پیدا کرده است و باعث افزایش سرعت آن‌ها خواهد شد. هرچند این نسخه نیز عاری از نقص و ایراد نیست و برخی گزارش‌های حاوی اشکال را از کاربران می‌شونویم، اما این ایرادها به قدری جدی نیستند که مانع از استفاده روزمره کاربران از آیفون یا آیپدشان شوند.

1397-07-20

دیدگاهتان را بنویسید