اچ تی سی بولت نیز جک هدفون نخواهد داشت

اچ تی سی بولت نیز جک هدفون نخواهد داشت

اچ تی سی بولت نیز جک هدفون نخواهد داشت

هفته گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که شرکت اچ تی سی در حال کار کردن بر روی یک گوشی هوشمند جدید است که احتمالا تحت قرارداد با اپراتور مخابراتی اسپرینت در بازار امریکا به فروش خواهید رسید. تصاویر رندر این گوشی که با نام اچ تی سی بولت (HTC Bolt) شناخته خواهد شد، هم اکنون رسانه ای شده است.

گوشی هوشمند اچ تی سی بولت نیز جک هدفون نخواهد داشت

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید طراحی و ظاهر این گوشی شباهت بسیار زیادی به اچ تی سی 10 دارد. از بدنه تمام فلزی آن گرفته تا محل قرار گیری خطوط آنتن و همچنین کلید قدامی حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت، همگی با ایجاد این شباهت کمک می‌کنند. البته به جهت این که اچ تی سی بولت را با گوشی پرچمدار این کمپانی تایوانی اشتباه نگیرید، فلاش های LED دوربین دستگاه به قسمت بالاتری انتقال داده شده‌اند تا این دو گوشی در نهایت از یکدیگر قابل تشخیص باشند.

البته کاربران ریزبین متوجه خواهند شد که این گوشی در بخش ماژول دوربین خود از سیستم فوکوس خودکار لیزری موجود بر روی گوشی اچ تی سی 10 نیز به بهره است. اما نکته ای جالب در مورد این گوشی که آن را به منظور فروش هر چه بهتر در بازارهای منطقه امریکا آماده می‌کند، حذف جک 3.5 میلی متری هدفون است. درست مشابه آن چیزی که در گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل شاهد بودیم. اما حالا سوال این است که آیا این ترفند به فروش بیشتر اچ تی سی بولت کم خواهد کرد یا نه؟

اچ تی سی بولت نیز جک هدفون نخواهد داشت

متاسفانه هنوز هیچ گونه اطلاعات معتبر و دقیقی در مورد مشخصات فنی، قیمت اچ تی سی بولت به بیرون درز نکرده است. علاوه بر آن هنوز نمی‌دانیم که آیا این گوشی قرار است تنها تحت قرارداد با اپراتور اسپرینت عرضه گردد یا این که می‌توانیم در بازارهای جهانی نیز شاهد آن باشیم. در هر صورت همان طور که بر روی تصویر نمایشگر اچ تی سی بولت در عکس لو رفته از رندرهای آن شاهد هستید، تاریخ 18ام ماه اکتبر درج شده است که احتمال می‌دهیم تاریخ رسمی معرفی یا عرضه این گوشی باشد.

1395-07-01

دیدگاهتان را بنویسید