اچ تی سی یو اولترا :‌ نام اصلی گوشی HTC Ocean Note

اچ تی سی یو اولترا

اچ تی سی یو اولترا :‌ نام اصلی گوشی HTC Ocean Note

اوایل ماه گذشته میلادی بود که دعوتنامه‌هایی مربوط به یک رویداد خبری در روز 12 ژانویه 2017 (23 دی ماه) از سوی شرکت اچ تی سی فرستاده شد. بر روی این دعوتنامه، عبارت U به شکل بزرگی بر روی یک پس زمینه بنفش به چشم می‌خورد. ما بر این باور بودیم که منظور از U، عبارت For You یا همان برای شما است؛ حال به نقل از یک توییت تازه که توسط یکی از بزرگ‌ترین افشاکنندگان حوزه فناوری با حساب کاربری @OnLeaks منتشر شده، در واقع استفاده از این عبارت بر روی دعوتنامه بی‌منظور نبوده و نام اصلی گوشی اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note)، اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) خواهد بود.

وی ادعا می‌کند که منابع تایید نشده‌ای به او گفته‌اند که نام اصلی این گوشی اچ تی سی یو اولترا بوده که در اصل یک فبلت 6 اینچی با ظاهری متفاوت از دیگر محصولات شرکت تایوانی اچ تی سی خواهد بود. از دیگر مشخصات این فبلت نیز می‌توان به فقدان یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد تا اچ تی سی نیز رسما بر روی موج حذف این جک سوار شود. یکی از تغییرات گسترده‌ای که طی سال گذشته کمپانی ها و تولیدکنندگان در گوشی های هوشمند خود ایجاد کرده‌اند، حذف تدریجی جک 3.5 میلی‌متری هدفون از محصولات مدرن و به روزشان بوده است. علاوه بر این در بسیاری از گوشی ها ما شاهد حضو دوربین دوگانه پشتی و همچنین درگاه مدرن USB نوع C نیز هستیم که نوعی به یک استاندارد واحد برای گوشی ها تبدیل شده‌اند.

متن توییت حساب کاربری OneLeaks:

این را از یک منبع تایید نشده شنیده‌ام اما در هر صورت اینجا قرار می‌دهم…

#اچ تی سی اوشن نوت = اچ تی سی یو اولترا = نمایشگر 6 اینچی = فاقد جک 3.5 میلی‌متری

اچ تی سی یو اولترا فاقد جک 3.5 میلی‌متری است

چندی پیش نیز زمانی که ما تصور می‌کردیم نام این گوشی اچ تی سی اوشن نوت است، به معرفی آن پرداختیم و در همان جا نیز احتمال عدم حضور یک جک هدفون بر روی این گوشی را بررسی کردیم. این اطلاعات جدید همچنین ادعا می‌کنند که یک درگاه از نوع USB-C در زیر این گوشی جای گرفته است. علاوه بر این، فبلت اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) از دو سیم کارت در کنار یکدیگر پشتیبانی می‌کند و در رنگ های مشکی، سفید و آبی قابل عرضه خواهد بود.

ملاقات با خانواده جدید اچ تی سی U در 23 دی

به نظر می‌رسد این تنها مدل از خانواده جدید گوشی های اچ تی سی یو نخواهد بود. ما تا بدین لحظه کد نام های دیگری همچون اوشن اسمارت (HTC Ocean Smart) و اوشن مستر (HTC Ocean Master) را نیز در بنچمارک ها دیده‌ایم که می‌توانند همراه با این گوشی در رویداد خبری 23 دی ماه کمپانی اچ تی سی رسما معرفی شوند.

 

1395-10-12

دیدگاهتان را بنویسید