اچ تی سی یو 12 لایف با نمایشگر مشابه آیفون ایکس در راه است

اچ تی سی یو 12 لایف نمایشگر شبیه به آیفون ایکس

اچ تی سی یو 12 لایف با نمایشگر مشابه آیفون ایکس در راه است

ظاهرا گوشی میان رده اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) که طی یکی دو ماه آینده معرفی می‌شود از نمایشگر ناچ استایل مشابه آیفون ایکس اپل برخوردار است. آیا گوشی های خانواده U12 اچ تی سی می‌توانند تجارت موبایل آن‌ها را با ارائه چنین قابلیت‌هایی نجات دهند؟

گرچه هنوز مشخص نیست آیا اچ تی سی می‌خواهد بار دیگر استراتژی عرضه دو پرچمدار در هر سال را تکرار کند یا خیر، اما آنچه که مسلم است این خواهد بود که قول گوشی سازی تایوانی نیازمند تجدید نظری در تجارت گوشی های هوشمند است.

متاسفانه گوشی های برند اچ تی سی به خوبی فروش نمی‌روند و حتی در طول تعطیلات کریسمس نیز این شرکت موفق نشد آمار خوبی را در فروش محصولاتش رقم بزند. در همین راستا بسیاری بر این عقیده‌اند که گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس معرفی نشده تیر آخر کمپانی اچ تی سی بوده و شاید تعیین کننده‌ی ادامه فعالیت یا ورشکستگی آن‌ها به جهت کنار کشیدن از دنیای گوشی سازی باشد.

در حال حاضر زمان معرفی گوشی های جدید شرکت اچ تی سی که شامل یک مدل میان رده نیز می‌شود مشخص نیست، اما گفته می‌شود این محصول از طراحی شبیه به نمایشگر آیفون ایکس (طراحی ناچ استایل) برخوردار خواهد بود. ایوان بلس ادعا می‌کند که اچ تی سی یو 12 لایف همراه با یک نمایشگر ناچ عرضه خواهد شد.

از آنجایی که در حال حاضر هیچ تصویری از این دیوایس منتشر نشده، مشخص نیست که اچ تی سی چگونه طراحی ناچ استایل را بر روی نمایشگر اچ تی سی یو 12 لایف پیاده سازی خواهد کرد. آیا این تکه‌ی بریده شده‌ی بالایی نمایشگر همانند اسنشال فون کوچک است یا اندازه‌ی آیفون 10 اپل بزرگ خواهد بود؟ ما بر این باوریم که اچ تی سی به مورد دوم متوسل شود، اما باید اجازه دهید تا ببینیم این گوشی ساز آسیایی چه در سر می‌پروراند.

زمان معرفی اچ تی سی یو 12 لایف

انتظار می‌رود کمپانی اچ تی سی در اردیبهشت یا خرداد ماه از یک پرچمدار جدید با نام یو 12 پلاس پرده برداری کند، اما باید منتظر ماند و دید که آیا آن‌ها در کنار مدل اصلی این خانواده از مدل میان رده اچ تی سی یو 12 لایف نیز پرده برداری می‌کند یا خیر!

1397-01-07

دیدگاهتان را بنویسید