ایربادهای جدید بوز به شما کمک می‌کنند راحت‌تر بخوابید

ایربادهای جدید بوز

ایربادهای جدید بوز به شما کمک می‌کنند راحت‌تر بخوابید

ایربادهای جدید بوز با نام “Sleepbuds” با برچسب قیمت 250 دلاری معرفی شدند تا شب‌ها بتوانید خوابی آرام‌تر و راحت‌تر را حتی در محیط‌های شلوغ، تجربه کنید.

هدف از ساخت ایربادهای جدید بوز را می‌توان زندگی در شهرهای شلوغ، داشتن همسایه‌های پرسروصدا یا وجود افرادی که هنگام خواب خرناس می‌کشند، عنوان کرد. ایربادهای Bose با اندازه‌ای کوچکف به راحتی داخل گوش قرار گرفته و هنگام خواب نمی‌افتند.

قسمت بالایی این ایرباد که در سه اندازه مختلف ارائه می‌شود، به مسدود کردن صداهای بیرونی کمک کرده و صداهای از پیش بارگزاری‌شده در چیپ حافظه دستگاه، باعث پوشاندن مابقی صدایی خواهد شد که ممکن است آن را بشنوید. در هدفون‌ها از هیچ سیستم لغو نویزی استفاده نشده است؛ اقدامی که مهندسان بوز طی کنفرانسی خبری از آن به عنوان رویکردی برای افزایش فضای موجود یاد کرده‌اند.

شارژدهی 16 ساعته ایربادهای جدید بوز

طراحی ساده‌شده که شامل یک باتری کوچک نقره-روی با طول عمر حداکثر 16 ساعت می‌شود، به Sleepbuds اجازه می‌دهد قطر آن کمتر از یک سکه باشد. سازندگان تمام تلاش خود را داشته‌اند تا وسیله‌ای را تولید کنند که به آسانی زمانی که به پشت یا پهلو می‌خوابید، بتوانید از آن استفاده کنید؛ کاری که شاید انجام آن همیشه با هدفون‌های سیمی امکان‌پذیر نباشد. برای کنترل این هدفون‌ها، اپلیکیشن “Bose Sleep” با 10 صدای پیش‌فرض همچون صدای اقیانوس یا جنگل هم در نظر گرفته شده است و بوز می‌گوید در آینده به تعداد آنها اضافه می‌شود. علاوه بر این، کاربران از طریق اپلیکیشن می‌توانند صدای مورد نظر خود و مدت زمان آن را انتخاب کرده و حتی آن را برای بیدار شدن و زنگ زدن، تنظیم کنند.

نباید فراموش کرد که Sleepbuds برای گوش کردن به موسیقی ساخته نشده است و مهندسان می‌گویند از آن تنها هنگام خواب یا استراحت باید استفاده کرد. سازندگان معقتدند اگر آنها قابلیت گوش کردن به موسیقی را هم به این محصول جدید اضافه می‌کردند، تولید با این اندازه کوچک امکان‌پذیر نبود. یکی از مواردی که احتمالا شما نیز به آن توجه کرده باشید، صدمه دیدن گوش در استفاده طولانی‌مدت و گوش کردن شبانه صداهای مختلف است. این نگرانی برای مهندسان Bose نیز وجود داشت و باعث شد آنها حداکثر بلندی صدا را پایین‌تر از آستانه آسیب دیدن گوش‌ها قرار دهند

در نهایت، ایربادهای جدید بوز با قابی مخصوص که به عنوان یک پایگاه شارژ عمل کرده و از کابل میکرو USB استفاده می‌کنند، به فروش خواهند رسید.

1397-04-05

دیدگاهتان را بنویسید