ایسوس زنفون وی (Asus Zenfone V) با دوربین 23 مگاپیکسلی رونمایی شد

ایسوس زنفون وی

ایسوس زنفون وی (Asus Zenfone V) با دوربین 23 مگاپیکسلی رونمایی شد

گوشی موبایل ایسوس زنفون وی (Asus Zenfone V) با سخت افزاری قدرتمند معرفی شد. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات فنی ایسوس زنفون وی می‌پردازیم.

شاید در زبان اپل بتوان «V» را «5» ترجمه کرد؛ ولی از آنجایی که این گوشی به صورت انحصاری از طریق “Verizon” به فروش می‌رسد، سازندگان از چنین نامی استفاده کرده‌اند. زنفون V یک تلفن هوشمند کاملا جدید با شماره “V520KL” است که با قدرت پردازشی بالا و سخت افزار قدرتمند، احتمالا مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

ایسوس زنفون وی

ایسوس زنفون وی به صفحه نمایشی 5.2 اینچی و آمولد با وضوح 1080×1920 تجهیز شده و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 نیز مسئولیت مدیریت اطلاعات را در آن بر عهده خواهد داشت. جدای از سخت افزار قدرتمند، دوربین پشتی 23 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و لرزشگیر اپتیکال را می‌توان مهم‌ترین ویژگی این تلفن هوشمند عنوان کرد. سایر ویژگی‌ها نیز شامل دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی با امکان پشتیبانی از PowerDelivery 2.0 به واسطه یو اس بی نوع C می‌شوند.

در حال حاضر این گوشی تنها در وب‌سایت ایسوس قرار گرفته و فعلا قیمت و زمان عرضه دقیق آن مشخص نشده است.

ایسوس زنفون وی

1396-06-26

دیدگاهتان را بنویسید