باتری گلکسی اس 8 سامسونگ در ژاپن تولید خواهد شد

باتری گلکسی اس 8 سامسونگ

باتری گلکسی اس 8 سامسونگ در ژاپن تولید خواهد شد

با توجه به توضیحات سامسونگ در مورد آنچه که باعث انفجار باتری گوشی گلکسی نوت 7 شده بود، به نظر می‌رسد که مشکل از سوی شرکت تولیدکننده باتری های این محصول بوده و این شرکت قادر به تامین موارد مورد نیاز برای تولید محصولات دلخواه سامسونگ نیست. از همین رو چندان هم تعجب‌برانگیز نیست که سامسونگ شرکت دیگری را برای تامین باتری گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8)، پرچمدار آینده گوشی های هوشمند این غول کره‌ای برگزیند.

به نقل از آخرین شایعات، سامسونگ به دنبال ثبت قرارداد با یک شرکت ژاپنی است تا وظیفه تامین باتری گلکسی اس 8 را به آن بسپارد. این گزارش ادعا می‌کند که سامسونگ شرکت Murata را برای این کار انتخاب کرده است، شرکتی ناآشنا که البته یکی از تامین‌کنندگان کمپانی آمریکایی اپل نیز هست. همانطور که گفتیم، با توجه به فاجعه باتری گلکسی نوت 7، چندان هم تعجب برانگیز نیست که سامسونگ دیگر نخواهد دست به ریسک بزند و این بار یک تولیدکننده را انتخاب کند که امتحان خودش را پس داده است.

ظرفیت باتری گلکسی اس 8 / گلکسی اس 8 پلاس

سامسونگ همچنین قصد دارد باتری گلکسی اس 8 را افزایش دهد و برای نسخه اصلی این گوشی از باتری با ظرفیت 3250 میلی‌آمپر و همچنین برای نسخه پلاس گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8 Plus) از یک باتری با ظرفیت 3750 میلی‌آمپر ساعت استفاده کند. حال برای آنکه مطمئن شویم چه میزان این افزایش ظرفیت واقعیت دارد، ناچارا باید تا زمان رونمایی از این محصول در فروردین 96 منتظر بمانیم. بر اساس این گزارش، سامسونگ تاییدیه 8 مرحله‌ای را برای آزمایش های امنیتی باتری گلکسی اس 8 تعیین کرده است تا از هر نظر خیالش بابت آن راحت باشد و بار دیگر هزینه‌ی هنگفت نوت 7 را برای خود نتراشد. لازم به ذکر است، در حال حاضر این گزارش از سوی شرکت سامسونگ تایید و یا تکذیب نشده است، اما آنچه که می‌توانیم با اطمینان از آن سخن بگوییم، تغییر شرکت تولیدی باتری مخصوص گوشی های جدید این شرکت کره‌ای خواهد بود.

1395-11-15

دیدگاهتان را بنویسید