با طرح ترکیب تکنولوژی با واقعیت ، دیگر تنها نقش تماشاگر فیلم‌ها را نخواهید داشت!

ترکیب تکنولوژی با واقعیت

با طرح ترکیب تکنولوژی با واقعیت ، دیگر تنها نقش تماشاگر فیلم‌ها را نخواهید داشت!

تد شیلوویتز (Ted Schilowitz) یکی از مهندسین توانمند دنیای تکنولوژی‌ست که می‌خواهد با ترکیب تکنولوژی و دنیای واقعی ، تجربه‌ای متفاوت را پیش روی کاربران قرار دهد. درواقع او توسعه‌دهنده تجربه واقعیت مجازی The Martian VR برای هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن (PlayStation VR) و اچ تی سی وایو (HTC Vive) بوده و حالا با نگاهی متفاوت به آینده، به‌دنبال ترکیب تکنولوژی با واقعیت است.

در آینده‌ای نه‌چندان دور، بینندگان سریال‌ها و فیلم‌های سینمای با حضور در آنها، دیگر فقط نقش تماشاگر را نخواهند داشت. آیا می‌توانید خود را به عنوان بیننده‌ فیلمی که در عین حال در آن هم حضور دارد، تصور کنید؟ شاید پیش از این افراد زیادی به انجام چنین کاری فکر کرده باشند، اما شیوولتز می‌خواهد آن را عملی کند.

هدف اصلی شیوولتز از ترکیب تکنولوژی با واقعیت ، تحول آینده سینما است

اگرچه هنوز جزئیات این طرح و روش او برای ترکیب تکنولوژی با واقعیت مشخص نشده اما شیلوویتز قصد دارد با حضور در کنفرانس Ignition 2016، تحولی بزرگ در عرصه سینما ایجاد کند. زمان برگزاری این کنفرانس که به صورت سالانه توسط بیزنس اینسایدر (Business Insider) برگزار می‌شود، پنجم تا هفتم دسامبر (15 تا 17 آذر ماه) و محل آن، مرکز تایم وارنر سنتر (Time Warner Center) نیویورک خواهد بود. به‌علاوه، در این کنفرانس آریانا هافینگتون (Arianna Huffington)، راجا راجامنر (Raja Rajamannar) و جف بیوکس (Jeff Beweks) نیز حضور پیدا خواهند کرد.

1395-09-10

دیدگاهتان را بنویسید