با قابلیت Your Phone ویندوز 10 اپلیکیشن‌های اندرویدی را اجرا کنید

قابلیت Your Phone ویندوز 10

با قابلیت Your Phone ویندوز 10 اپلیکیشن‌های اندرویدی را اجرا کنید

قابلیت Your Phone ویندوز 10 به کاربران اندرویدی اجازه می‌دهد تا هر اپلیکیشن اندرویدی را بر روی کامپیوتر ویندوزی خود اجرا کرده و از آن استفاده کنند. این قابلیت در آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 موجود است.

مایکروسافت ساعاتی پیش از قابلیت Your Phone ویندوز 10 پرده برداری کرد که به کاربران گوشی های اندرویدی اجازه می‌دهد هر اپلیکیشن اندرویدی روی دیوایس خود را از طریق یک کامپیوتر ویندوزی مشاهده کرده و از آن استفاده کنند. قابلیت App Miroring ویندوز 10 در قالب اپلیکیشنی به نام Your Phone در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و می‌تواند خبر خوبی برای کاربران پلتفرم موبایلی گوگل باشد. گرچه مایکروسافت پیشتر چنین قابلیتی را به شکل جابجایی صفحات وب از یک آیفون به یک دسکتاپ مجهز به ویندوز 10 معرفی کرده بود.

ظاهرا قابلیت Your Phone پس از بازنشسته شدن پلتفرم ویندوز فون، یک قدم بسیار مهم برای ایجاد پلی بین ویندوز 10 و اکوسیستم موبایلی است این خبری است که مایکروسافت در رویداد سخت افزاری خود که در نیویورک سیتی برگزار شد، اعلام کرد.

قابلیت Your Phone ویندوز 10

هرچند ما دمویی از نمونه کار قابلیت Your Phone ویندوز 10 را در استیج معرفی مشاهده نکردیم، اما می‌توانیم تصویری از یک اپلیکیشن پیام رسان را مشاهده کنیم که به لطف این قابلیت، کاربری آن را از روی یک گوشی هوشمند اندرویدی بر روی کامپیوتر ویندوز 10 خود به نمایش درآورده است. مایکروسافت می‌گوید این قابلیت جدید در آپدیت اکتبر ویندوز 10 موجود است. در ابتدا این قابلیت قادر به پشتبانی از اپلیکیشن‌های مختص محتوای نوشتاری و تصویری اندروید و انتقال صفحات وب است و در آینده‌ای اعلام نشده، دیگر اپلیکیشن های اندرویدی را نیز می‌توانید با قابلیت Your Phone ویندوز 10 به اجرا درآورید. واضح نیست کاربران آیفون نیز چیزی فراتر از آنچه که پیشتر در این قابلیت وجود داشت را به دست خواهند آورد، یا هنوز مایکروسافت تصمیمی برای ارتقا قابلیت‌های موبایلی مربوط به این سیستم عامل نگرفته است.

گاهی شما نمی‌توانید برای یک یادداشت توقف کنید. حالا نیازی به این کار هم ندارید. اپلیکیشن Your Phone را دریافت کرده و از کامپیوتر خود به یادداشت‌برداری بپردازید. هم اکنون بر روی آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 موجود است.

1397-07-11

دیدگاهتان را بنویسید