با مدل های 2018 آیپد پرو می‌توانید گوشی آیفون خود را شارژ کنید!

مدل های 2018 آیپد پرو

با مدل های 2018 آیپد پرو می‌توانید گوشی آیفون خود را شارژ کنید!

معرفی مدل های 2018 آیپد پرو (iPad Pro) در بروکلین نیویورک، با یک غافلگیری همراه بود. این تبلت‌ها فارغ از امکانات قابل انتظاری چون فیس آی دی، یک ویژگی غیرمنتظره نیز دارند؛ اینکه می‌توان از آن‌ها برای شارژ گوشی های آیفون استفاده کرد.

کمپانی اپل به مدل های 2018 آیپد پرو یک درگاه USB-C اضافه کرده و با این اقدام، تشابه آن‌ها به کامپیوترهای شخصی را بیشتر کرده است. این درگاه برای شارژ گوشی های آیفون یا اتصال به مانیتور، تجهیزات ذخیره‌سازی و سایر لوازم جانبی کاربرد خواهد داشت.

پروسه شارژ آیفون با آیپد پرو، مشابه شارژ کردن آن با کامپیوترهای Mac است و برای این کار، تنها کافیست از یک کابل برای اتصال گوشی به درگاه USB تایپ C تبلت استفاده کنید.

البته وجود پورت USB-C در مدل های 2018 آیپد پرو به قیمت حذف کانکتور لایتنینگ و جک 3.5 میلی‌متری هدفون از آن‌ها تمام شده است؛ هرچند که فراگیر شدن هدفون‌های بلوتوثی را نیز نمی‌توان در حذف جک 3.5 میلی‌متری بی تاثیر دانست. عدم وجود این دو درگاه، ضخامت مدل‌های جدید را در قیاس با نسل پیشین آیپد پرو تا 15 درصد کاهش داده است.

آیپد پرو 12.9 اینچی

«جان ترنوس» قائم مقام بخش مهندسی سخت افزار کمپانی اپل، روی استیج مراسم معرفی به همین نکته اشاره و مدل 12.9 اینچی آیپد پرو را این‌گونه توصیف کرد:

این دستگاه به نحو شگفت‌انگیزی کوچک شده است و ابعادش تقریبا با یک کاغذ 8.5 اینچی برابری می‌کند. باید آن را در دست بگیرید تا حرفم را باور کنید.

1397-08-09

دیدگاهتان را بنویسید