با چراغ قوه LitraTorch بدون نگرانی از تاریکی سفر کنید

چراغ قوه LitraTorch

با چراغ قوه LitraTorch بدون نگرانی از تاریکی سفر کنید

سال‌های زیادیست که کمپانی Litra در زمینه تولید لامپ‌های پرقدرت LED برای استادیوم‌ها، دوربین‌های فیلمبرداری، سیستم‌های عکاسی و دیگر شرکت‌های فعال در زمینه الکترونیک، نقش مهمی را ایفا می‌کند‌. حال این شرکت با اتکا به تجربه چندین و چند ساله خود، به تازگی از چراغ قوه LitraTorch پرده برداری کرده است. این چراغ قوه کوچک با شدت نور 2200 لومن، می‌تواند یکی از قدرتمندترین و بهترین همراهان برای افرادی که دائما در حال گردش هستند، باشد.

سازندگان، چراغ قوه LitraTorch را منطبق‌ترین چراغ در نوع خود می‌دانند

چراغ قوه LitraTorch با پشتیبانی از دوربین‌های GoPro و امکان اتصال آنها با زاویه دلخواه، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و همین موضوع می‌تواند LitraTouch را به محصولی منحصر به فرد تبدیل کند. انعطاف‌پذیری بسیار بالای این چراغ قوه، آن را به وسیله‌ای مناسب برای فیلمبرداری‌ و تهیه ویدیوهای هیجان انگیز با قبلیت‌های فراوان تبدیل کرده است. زمانی هم که در حال فیلمبرداری نبوده و تنها به نور بیشتری نیاز داشته باشید، این چراغ قوه نور را با زاویه 80 درجه در اختیارتان قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است که در ساخت لامپ‌های LED این چراغ قوه از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد موجود (Tier 1) استفاده شده و کاربران می‌توانند شدت نور آن را به صورت دلخواه بر روی 100، 450، 800 و 2200 لومن قرار دهند. همچنین کاربران با هر بار شارژ کردن این چراغ قوه می‌توانند تا 7 ساعت از آن استفاده کرده و برای شارژ مجدد، از کابل میکرو USB استفاده نمایند.

اما برای افرادی که می‌خواهند از این چراغ قوه برای ماجراجویی و استفاده در کارهای سخت همچون کوه نوردی استفاده کنند، نیازی به نگرانی نیست چرا که استاندارد نظامی 810G می‌تواند مقاومت بالای آن در برابر نمک، شوک و دمای بالا را تضمین کند. علاوه بر این، چراغ قوه LitraTorch ضد آب نیز بوده و کاربران می‌توانند در عمق 10 متری آب به جستجو بپردازند.

هم اکنون چراغ قوه LitraTorch از طریق KickStarter در دسترس کاربران بوده و امکان پیش خرید آن برای تمامی افراد با پرداخت 55 دلار برای یک دستگاه و یا 105 دلار برای پک دوتایی آن، وجود دارد. این در حالیست که از سال آینده میلادی، این چراغ قوه قرار است با قیمت 80 دلار وارد بازار شود. به‌علاوه این چراغ قوه همراه با یک شارژر USB، پایه مخصوص GoPro، کمربند گیره‌ای، یک لامپ منتشر کننده نور و کاور سیلیکونی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

1395-08-17

دیدگاهتان را بنویسید