با گوشی خوش‌قیمت Blu R1 Plus آشنا شوید

معرفی گوشی خوش‌قیمت Blu R1 Plus :

 

blu r1 plus گوشی

 

 

 

همانطور که اطلاع دارید این روزها  بازار گوشی های هوشمند و اسمارت فون ها بسیار داغ است و تنها چیزی که باعث تفاوت این اسمارت فون ها از یکدیگر می شوند قابلیت هایی است که در دل آنها وجود دارد و همینطور قیمت های رقابتی در نظر گرفته شده از سوی کمپانی ها برای کاربران اسمارت فون ها ، اگر کمی در جریان خبرها باشید متوجه خواهید شد که اکثر کمپانی ها سعی بر این دارند با ترفندهایی بازار را به سمت محصولات خودشان جذب کنند و با پیشنهادهای قیمت پایین و ارائه کیفیت مطلوب خودشان را در دل کاربران جای دهند .

 

طبق آخرین خبرها از دنیای گوشی های هوشمند و اسمارت فون ها شرکتی با نام BLU اخیرا گوشی جدیدی را با نام R1 Plus عرضه کرده است این گوشی هوشمند دارای قیمت ارزان و قابلیت های مناسب و قابل قبول می باشد ، که اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند ارزان و با قابلیت های مناسب را دارید می توانید به این پیشنهاد نیز فکر کنید . 

 

این گوشی با مشخصاتی که در زمان عرضه آن اعلام شده است ، می تواند در میان گوشی های میان رده قرار بگیرد و به گفته کمپانی تولید کننده این گوشی هوشمند با قیمتی بالغ بر 139.99 دلار در بازار به فروش خواهد رفت . 

 

 

blu R1 plus گوشی هوشمند

 

 

مشخصات گوشی هوشمند Blu R1 Plus : 

  1. دارای نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح تصویر 720*1280 پیکسل
  2. رم 2 گیگابایتی
  3. پردازنده چهارهسته ای شرکت مدیاتک 
  4. سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو 
  5. حافظه داخلی 16 گیگابایتی 
  6. قابلیت ارتقا حافظه داخلی از طریق کارت حافظه Micro SD
  7. باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر
  8. دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی
  9. دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی
  10. دارای دو فلش LED 

 

blu r1 plus گوشی هوشمند

 

 

باتری R1 Plus مهم ترین قابلیت و مشخصه این گوشی هوشمند است که می تواند تا چند روز انرژی لازم برای استفاده از این اسمارت فون را در خود نگه دارد . خبر خوش برای علاقه مندان به عکاسی نیز وجود دارد : دوربین جلویی این گوشی هوشمند دارای سنسور 5 مگاپیکسلی و در دوربین پشتی آن سنسور 13 مگاپیکسلی قرار دارد، همینطور در کنار هر دو دوربین یک فلش LED نیز بکار گرفته شده است تا کاربران بتوانند تصویر برداری مناسب تری را شاهد باشند .

 

blu r1 plus  گوشی هوشمند

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید