با یافتن باگ های امنیتی ویندوز 10 درآمد 250 هزار دلاری کسب کنید

درآمد 250 هزار دلاری با یافتن باگ های امنیتی ویندوز 10

با یافتن باگ های امنیتی ویندوز 10 درآمد 250 هزار دلاری کسب کنید

به لطف برنامه جدید Windows Bounty Program مایکروسافت که امروز راه اندازی شد اینک شما می‌توانید با پیدا کردن باگ های امنیتی ویندوز 10 ، درآمدی 250 هزار دلاری کسب کنید.

مایکروسافت امروز برنامه جدید “Windows Bounty Program” خود را راه اندازی کرد که با هدف رفع باگ های امنیتی ویندوز 10 طراحی شده است. در حالی که آن‌ها برای رفع باگ های نسخه قبلی سیستم عامل خود یعنی ویندوز 8.1 مبلغی بالغ بر 100 هزار دلار هزینه کرده بودند، این برنامه جدید نشان می‌دهد که آن‌ها به شکل جدی‌تری بر روی کاهش شکاف‌های Hyper-V ویندوز 10 یا ویندوز سرور متمرکز شده‌اند.

15 هزار دلار برای یافتن باگ های کوچکی جز باگ های امنیتی ویندوز 10

غول نرم افزار جهان اینک جایزه 250 هزار دلاری را برای سفت و سخت‌تر کردن آسیپ‌پذیری Hyper-V و باگ های امنیتی ویندوز 10 یا مرورگر اج متحمل خواهد شد. قابل ذکر است که در صورت پیدا کردن ایرادهایی دیگر در برخی دیگر از نرم افزارهای پیشفرض ویندوز 10 نیز افراد می‌توانند تا 15 هزار دلار جایزه دریافت کنند. یک سخنگوی مایکروسافت در پستی وبلاگی اینگونه نوشت:

امنیت همیشه تغییر می‌کند و ما انواع مختلف آسیب‌پذیری‌ها در نقاط مختلف را اولیت‌بندی زمانی می‌کنیم. مایکروسافت به شدت بر ارزش جایزه یافتن باگ‌ها تاکید دارد و ما متعهدیم که ظرفیت‌های امنیتیمان را بهبود ببخشیم.

برنامه‌های مشابهی با Windows Bounty توسط شرکت‌های گوگل، فیس بوک و غیره در حال اجرا است

برنامه جدید Windows Bounty امروز راه اندازی شد و همچنان گام‌های بی‌شمار مایکروسافت در راهی که انتخاب کرده است ادامه دارد. هرگونه نقص یا شکاف مهمی که بر روی ویندوز و قابلیت‌های فردی آن تاثیر گذار باشد، یک جایزه مجزا را به خود اختصاص می‌دهد. فیس بوک، گوگل، اپل، اوبر و طیف گسترده‌ای از شرکت‌های حوزه فناوری همگی جوایز متعددی را برای یابندگان باگ‌هایشان در نظر گرفته‌اند. این طرح‌ها می‌تواند محرکی برای محققان در جهت افشای آسیب‌پذیری‌ها باشد تا از حلمات گسترده سایبری جلوگیری شود.

1396-05-06

دیدگاهتان را بنویسید