با Art Selfie گوگل عکس سلفی بگیرید و در آثار هنری مشابهش را بیابید

Art Selfie گوگل

با Art Selfie گوگل عکس سلفی بگیرید و در آثار هنری مشابهش را بیابید

با قابلیت Art Selfie گوگل که در Google Lens و Art & Culture قرار دارد می‌توانید یک عکس سلفی از خود گرفته و در آثار هنری موجود در سراسر جهان، به دنبال یک چهره مشابه خود بگردید. سلفی هنری گوگل دیگر در انحصار کاربران آمریکایی نیست.

اپلیکیشن Arts & Culture گوگل مسلما بهترین موزه مجازی است که شما می‌توانید از گوشی هوشمند خود آن را ملاقات کنید، اما در بازگشت به ماه ژوئن، مشخص شد که میلیون‌ها کاربر اطلاع درستی از اطلاعات جذاب و تاریخی در مورد آثار بزرگ جهان ندارند و یک قابلیت جذاب بازی را تغییر داد؛ قابلیت Art Selfie گوگل می‌تواند عکس سلفی شما را با یک نقاشی معروف مطابقت دهد. به دنبال موفقیت این قابلیت در برنامه Arts & Culture، حالا قابلیت Art Selfie گوگل را می‌توانید در گوگل لنز نیز بیابید.

Art Selfie گوگل قدرت گرفته از ماشین یادگیری است. زمانی که یک عکس از خودتان می‌گیرید، تصویر شما با چهره‌های موجود در آثار هنری که توسط همکاران موزه گوگل تهیه شده مقایسه می‌شود. پس از چند لحظه، شما می‌توانید نتایج را همراه با شباهت بصری در بخش صورتتان بیابید. اگر می‌خواهید بیشتر در مورد آثار هنری که مشابه چهره‌ی شماست اطلاعاتی رابیابید، می‌توانید بر روی تصویر کلیک کرده و توضیحات نویسنده را بیابید.

Art Selfie گوگل

پیشتر زمانی که قابلیت Art Selfie گوگل در انحصار اپلیکیشن Arts & Culture بود، تنها کاربران آمریکایی می‌توانستند از آن بهره‌مند شوند. اما حالا که ثابت شده کاربران روز به روز بیشتر به استفاده از این قابلیت جذاب روی می‌آورند، گوگل تصمیم گرفته تا آن را در دسترس تمام کاربران در سراسر جهان قرار دهد.

شما می‌توانید در گوگل لنز منتظر این قابلیت باشید. آن همچنین از طریق دستیار دیجیتالی Google Assistant و اپلیکیشن Google Photos نیز قابل دسترسی خواهد بود. در حال حاضر این قابلیت در اختیار کاربرانی که در بریتانیا زندگی می‌کنند قرار گرفته است و انتظار می‌رود طی هفته‌ها و ماه‌های پیش رو بتوانیم آن را در دیگر نقاط جهان نیز ببینیم. قابلیت سلفی هنری گوگل برای دو پلتفرم آی او اس و اندروید در گوگل لنز موجود است.

1397-06-14

دیدگاهتان را بنویسید