برنامه آینده عرضه اندروید 7 برای گوشی ها و تبلت های سامسونگ

گوشی ها و تبلت های سامسونگ

برنامه آینده عرضه اندروید 7 برای گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ

سامسونگ در چند ماه اخیر تلاش زیاده داشته تا بلکه سیستم عامل تبلت‌ ها و گوشی های مهم خود که طی دو سال قبل عرضه شده‌اند را به اندروید 7 نوقا مجهز کند. چند روز قبل و بر اساس گفته‌های نایب رییس سامسونگ در ترکیه، تانسو یگن (Tansu Yegen)، به ارائه اندروید 7 برای گوشی های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در ماه جاری میلادی پی بردیم. اگرچه مدت زمان زیادی از این خبر نمی‌گذرد، اما وی نقشه راه عرضه اندروید 7 برای گوشی ها و تبلت های سامسونگ را به صورتی دقیق‌تر اعلام کرد.

پرچمداران گوشی ها و تبلت های سامسونگ در اولویت دریافت اندروید 7 قرار دارند

همانطور که در تصویر انتهای صفحه مشخص است، اندروید 7 برای گوشی ها و تبلت های سامسونگ، که طی سال‌های 2015 و 2016 عرضه شده و جزو مدل‌های محبوب به شمار می‌روند، به زودی عرضه خواهد شد. در این میان حتی نام گوشی های اصلی سری A و محصولاتی از سری J نیز به چشم می‌خورند. پرچمداران سری S و همچنین گوشی های محبوب سری A در این برنامه زمانی نسبت به محصولات قدیمی‌تر و البته ضعیف‌تر در اولویت دارند، به همین دلیل است که عرضه اندروید 7 برای گوشی همچون گلکسی جی 5 به ماه سپتامبر سال جاری موکول شده است.

متاسفانه بر اساس این زمان‌بندی، کاربران گوشی مثل گلکسی جی 5 پرایم باید حدود ده ماه دیگر برای دریافت به روزرسانی سیستم عامل منتظر بمانند. در نظر داشته باشید این زمان‌بندی برای کاربران کشور ترکیه است، اما مطمئنا می‌توان با استناد بر آن، از برنامه سامسونگ در حالت کلی اطلاعاتی پیدا کرد. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، پرچمداران سامسونگ در اولویت قرار دارند، به همین دلیل در ارائه اندروید 7 برای گوشی ها و تبلت های سامسونگ ، اولویت اصلی اکنون با گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 است.

گوشی ها و تبلت های سامسونگ

1395-12-04

دیدگاهتان را بنویسید