بلومبرگ: یک اپل واچ بزرگ‌تر و آیپد پرو جدید با ژست‌های حرکتی در راه هستند

اپل واچ

بلومبرگ: یک اپل واچ بزرگ‌تر و آیپد پرو جدید با ژست‌های حرکتی در راه هستند

به ادعای بلومبرگ اپل قصد دارد از یک اپل واچ و دو مدل آیپد پرو جدید در سال جاری پرده برداری کند. آیا ساعت جدید اپل به همراه آیفون های جدید معرفی می‌شود؟

اوایل روز گذشته گزارشی از سوی بلومبرگ منتشر شد که در آن اطلاعاتی از آیفون های سال 2018 ذکر شده بود و بار دیگر عنوان کرد که اپل ماه آینده از چند مدل آیفون جدید پرده برداری خواهد کرد. در گزارشی مشابه که توسط «افرادی نزدیک به اپل» به بلومبرگ اعلام شده است، اطلاعاتی از دیگر محصولات این برند آمریکایی نیز به همراه آیفون های جدید ذکر شده است. در حالی که گزارش مذکور خبر از در حال کار بودن اپل بر روی یک اپل واچ جدید و مدل‌های 2018 آیپد پرو هستند، مشخص نکرده است که آیا این محصولات همراه با آیفون های جدید اپل معرفی خواهند شد یا خیر!

نمایشگر بزرگ‌تر در اپل واچ جدید

به طور مثال ما تنها می‌توانیم تصور کنیم که اپل در سپتامبر می‌تواند از یک اپل واچ جدید پرده برداری کند. در این گزارش اشاره شده است که نسل جدید ساعت هوشمند اپل می‌تواند از یک نمایشگر بزرگ‌تر لبه به لبه با حداقل حاشیه اضافی در اطراف خود بهره‌مند باشد. با این حال سایز کلی دیوایس همچنان نزدیک به مدل‌های کنونی بازار است، بنابراین تمامی بندهای مدل‌های کنونی را می‌توانید بر روی آن نیز استفاده کنید.

در بخش تبلت های بالارده اپل نیز، احتمالا این شرکت از یک جفت آیپد پرو جدید در ماه آینده پرده برداری کند. یکی از آن‌ها احتمالا از نمایشگر 11 اینچی بهره‌مند بوده، در حالی که یکی از مدل‌ها به یک نمایشگر 12.9 اینجی تجهیز خواهند بود. انتظار می‌رود حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر کمتر از هر زمان دیگری باشند، اما دیگر خبری از کلید هوم نیز نخواهد بود. درست همانند آیفون ایکس، ژست‌های حرکتی می‌توانند گزینه‌ی اصلی ناوبری در این تبلت ها باشند و توسط فیس آی دی نیز می‌توانید قفل صفحه آن‌ها را بازگشایی کنید. این ادعایی است که مینگ چی کو، یکی از قابل اعتمادترین تحلیلگران شرکت اپل پیشبینی کرده بود.

1397-06-06

دیدگاهتان را بنویسید